פרוש שוחח עם נתניהו: "אין ביטחון שהוסרו ההגבלות על מירון"

    איתי גדסי No Comments on פרוש שוחח עם נתניהו: "אין ביטחון שהוסרו ההגבלות על מירון"

    סגן השר מאיר פרוש שוחח ביום חמישי האחרון עם ראה"מ נתניהו בנושא ההגבלות על אירועי ל"ג בעומר במירון | פרוש: "משיחה עם רה"מ הוברר שעדיין אין כל ביטחון שהוסרו ההגבלות על אירועי ל"ג בעומר במירון"

    מאיר פרוש צילום: פלאש90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אני פונה לכל הגורמים הרלוונטיים הקשורים לארגון ההילולא במירון להיות ערניים ולוודאות שאכן לא יהיו כל הגבלות על אירועי ל"ג בעומר במירון", כך אמר אמש סגן השר מאיר פרוש לאחר ששוחח ביום חמישי האחרון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא ההגבלות על אירועי ל"ג בעומר במירון.

    סגן השר אמר בשיחתו עם נתניהו, כי גם אם אתה כראש הממשלה אומר כי לא יהיו הגבלות במירון, הרי שמשרד הבריאות עדיין לא הודיע כל כך. וניסיון העבר מוכיח כי במקביל נערכים גם דיוניים פנימיים בוועדות הקורונה השונות בהם מצגים לעיתים מידע שמכונה 'חסוי' וכו'. ולבסוף מתברר כי למרות הצהרות כאלו ואחרות הם מתקבלות החלטות שונות ממה שהוצהר או הובטח מראש.

    בעקבות שיחתו עם רה"מ פנה סגן השר לכל הגורמים הקשורים לארגון ההילולא למירון "אנו נמצאים כשבועיים לפני ל"ג בעומר וזהו הזמן לעשות הכל ולסגור את כל הפינות ולוודאות שאכן לא יהיו כל הגבלות במירון, ולא להסתמך על הצהרות או ההבטחות שניתנות לכלי התקשורת, אלא לעשות את כל המאמצים מול כל הגורמים הרלוונטיים שעם ישראל יוכל לפקוד את ציונו של התנא האלוקי ביום ל"ג בעומר ללא כל מגבלות". דברי פרוש.



    0 תגובות