חושש מכ"ץ? נתניהו זימן את שרי הליכוד לפגישה

    אוריאל לנדאו No Comments on חושש מכ"ץ? נתניהו זימן את שרי הליכוד לפגישה

    ראש הממשלה זימן את כל שרי הליכוד לפגישה | אתמול פורסם כי השר כץ התבטא באומרו שאם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה – הוא צריך להנהיג את הליכוד | לפיד צפוי להפגש עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה וח"כ אחמד טיבי

    נתניהו צילום: אורי לנז, פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    15 יום לתום המנדט: ראש הממשלה ויו"ר הליכוד, בנימין נתניהו זימן את כל שרי הליכוד לפגישת עדכון פוליטית בשעה 11:00 הבוקר. זאת, ככל הנראה בעקבות הפרסום ב'כאן חדשות', לפיו שר האוצר ישראל כץ התבטא בשיחה סגורה כי הוא זה שצריך להוביל את הליכוד אם נתניהו לא ירכיב ממשלה.

    בהמשך היום, בשעה 14:30, סיעת הליכוד תתכנס באולם ירושלים בכנסת. בפתח הישיבה ראש הממשלה נתניהו יתן הצהרה לתקשורת.

    בכירים בליכוד וגורמים בסביבת ראש הממשלה מעריכים כי הסיכויים להקמת ממשלת ימין נמוכים מאוד עד קלושים – וכי נתניהו נמצא בפלונטר שקשה לצאת ממנו. כך פורסם בידיעות אחרונות.

    עם זאת, על פי דיווח בכאן חדשות, ‏בליכוד העבירו בימים האחרונים מסר לרע"מ: אנחנו עדיין עובדים על הקמת ממשלה עם תמיכתכם מבחוץ. כשברע"מ שאלו מה בכוונתם לעשות עם סמוטריץ', בליכוד ענו שישנם "פתרונות יצירתיים".

    בתוך כך, יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט ויו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני, ייפגשו היום בשעה 16:00, לפגישה שנקבעה כבר במוצ"ש.

    יו"ר רע"ם מנסור עבאס צפוי לשבור שתיקה ולתת הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת רע"מ היום בצהריים.

    סיעת יש עתיד תתקיים היום (שני) ישיבת סיעה בכנסת, בשעה 14:30. בתחילתה ימסור יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הצהרה לתקשורת. היום צפוי לפיד צפוי להפגש עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה וח"כ אחמד טיבי.

    גם יו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי תיתן הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת סיעת העבודה, שתתכנס היום בשעה 14:45 בחדר הסיעה.

    יו"ר סיעת מרצ תמר זנדברג מתנגדת בראיון לגל"צ ליוזמת הבחירות הישירות: "כל ספין חדש שיוצא מבית מדרשו של הליכוד, שבא לשמר ולהנדס את המשך שלטונו של נאשם בשוחד, פסול מראש מבחינתנו. כל הדבר הזה הוא הצגה אחת גדולה שנועדה לתמרן את המערכת הפוליטית" .

    ח"כ מיקי לוי מיש עתיד לרדיו 103 הביע גם הוא התנגדות לרעיון: "בחירה ישירה לראשות הממשלה? זה קשקוש ולא יקרה. אין להם רוב לעניין הזה. כשנוח לנתניהו בחירה ישירה אז מתחילים לשנות שיטת ממשל – זה לא יקרה".

    ח"כ מיכל וולדינגר ממפלגת הציונות הדתית אמרה לגל"צ: "מאמינה שסער יתפכח ויבין מהו הגוש המתאים לו. היו לו עוד כמה הבטחות חוץ מלא לשבת עם נתניהו, כמו לא להיתמך על ידי הרשימה המשותפת או רע"מ. סער צריך להכריע בין 'רק לא ביבי' לבין יתר הערכים העומדים מולו".



    0 תגובות