הכנסת דנה על הרכב הועדה; זוהר: "בנט יכריע מי ירכיב את הממשלה"

    איתי גדסי No Comments on הכנסת דנה על הרכב הועדה; זוהר: "בנט יכריע מי ירכיב את הממשלה"

    ח"כ זוהר אמר בדיון בכנסת על הרכב הועדה המסדרת: "הלכה למעשה בנט היום יכריע לא בעניין הוועדה המסדרת אלא יכריע מי הולך להרכיב ממשלה". ח"כ כהן: "יש גם בשמאל ויש גם בימין אנשים שהמשותף להם הוא הרבה יותר מה מפריד"

    מיקי זוהר צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת מקיימת בשעה זו דיון משולב בשתי הצעות להרכב הוועדה המסדרת. על פי הצעת הליכוד יהיה רוב לגוש הימין יחד עם המפלגה הערבית רע"ם. על פי הצעת יש עתיד יהיה רוב לגוש השמאל יחד עם בנט והערבים.

    ח"כ מיקי זוהר הציג את הצעתו ואמר: "אנחנו יודעים שיש מבנה מסוים לכנסת והמבנה הזה חייב לשקף את כוחות הכנסת. ההצעה הזו שאני הבאתי היום זו הצעה שמשקפת את הכוחות בכנסת באופן האובייקטיבי ביותר והמדויק ביותר. אתם הצעתם הצעה קיצונית לכיוון שלכם".

    זוהר הבהיר את גודל האחריות על בנט, "מי שיכריע היום את ההצעה זו ימינה, ההצבעה היום של ימינה יש לה משמעות אחת, האם תקום פה ממשלת שמאל יחד עם בנט כראש ממשלה או האם תקום פה קואליציה של ימין. הלכה למעשה בנט היום יכריע לא בעניין הוועדה המסדרת אלא יכריע מי הולך להרכיב ממשלה".

    ח"כ מאיר כהן הציג את הצעתו: "ההצעה שלנו משקפת בצורה ברורה ואותנטית את יחסי הכוחות כפי שקבע הבוחר. בסופו של יום 57 זה יותר מ52. יותר מדי שומעים כאן שמאל וימין".

    עוד הוסיף כהן, "אני לא רוצה לעשות תחרות מי יותר שמאלי ומי יותר ימני, אני רק רוצה להגיד דבר אחד, יכול מאוד להיות שהגיע הזמן שנתחיל לדבר במה טוב למדינה הזאת. יש גם בשמאל ויש גם בימין אנשים שהמשותף להם הוא הרבה יותר מה מפריד ולכולנו יש משותף אחד שזה מדינת ישראל".



    0 תגובות