תורה ללא הגבלות: התלמידים המיוחדים פתחו את זמן קיץ

    ארי טננבוים No Comments on תורה ללא הגבלות: התלמידים המיוחדים פתחו את זמן קיץ

    אירוע מרגש לפתיחת זמן קיץ נערך בישיבת 'תפארת שמואל' שע"י מוסדות אהל שרה בהשתתפות הגאון הגדול רבי יצחק קולדצקי חתנא דבי מרן שר התורה שליט"א שאף בחן את התלמידים

    צילום: יעקב נחומי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמו בכל עולם הישיבות גם בישיבת 'תפארת שמואל' המיועדת לתלמידים בעלי מוגבלות קוגניטיבית, פתחו בר"ח את זמן הקיץ.

    הישיבה שנפתחה בשנה האחרונה הינה חלק מבית הספר בית שי המופעל על ידי מערך החינוך של מוסדות אהל שרה שמעניקים מסגרת מלאה כבר עשרות שנים לבעלי מוגבלויות ברמות שונות של תפקוד קוגנטיבי.

    במעמד המרגש של פתיחת הזמן השתתף הגאון הגדול רבי יצחק קולדצקי שליט"א חתנו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א. הגר"י קולודצקי בחן את ידיעות התלמידים והתרשם מאד מידיעותיהם וההתלהבות שלהם מלימוד התורה.

    הרב קולדצקי אמר בדבריו "ראיתי הרבה מאד בחורי ישיבות ומעולם לא התרגשתי כמו בביקור הזה. אני רואה כאן בחורי ישיבות שמתייגעים בתורה ומתאמצים בצורה יוצאת מן הכלל כדי להשתלב וליהנות מהתורה כמו כל בחור ישיבה. רק בשביל זה היה כדאי להגיע".

    בסיום הבחינה והמעמד בירך הגר"י קולודצקי את התלמידים שיזכו להמשיך וללמוד עוד הרבה שנים.

    במהלך פתיחת הזמן התקיים סיום מסכת ע"י הרב דוד גלברמן מרבני הישיבה.

    הרב אמיתי שרויה מנהל בית הספר בית – שי שע"י אהל שרה אמר לתלמידי הישיבה "זכינו לפתוח עוד זמן קיץ בישיבה וזכינו להיבחן ולקבל את ברכתו של הגאון הגדול הרב יצחק קולדצקי שליט"א, ואנו נמשיך להשקיע בתלמידים כדי שיוכלו ללמוד תורה"

    הרב אברהם גינזבורג ראש מוסדות אהל שרה הודה לרבני הישיבה על עבודת הקודש שהם עושים מדי יום ביומו "זכות התורה של הנערים המיוחדים, היא הזכות של הצוות ושל כל מוסדות אהל שרה. זוהי משימה לא פשוטה, אבל הנחת שיש לכולם מחביבות התורה של הנערים, גורמת לסיפוק והגשמת המטרות של המוסד"

    "הקמת הישיבה כמו גם פתיחת כיתות ה"חידר" בבית הספר בית חנוך לצעירים הוא תהליך שאנחנו מובילים בשנים האחרונות מתוך מגמה לאפשר לילדים לחוות סביבת לימודים "נורמטיבית" כשל אחיהם האחרים. כשבחור ישיבת "בית שמואל" חוזר הביתה ותלמודו בידו אין יותר גאווה מזו. לבחור עצמו שמסוגל להפגין ידע, וכמובן לבני המשפחה ששים ושמחים לכל "חתיכת תורה" מפי בנם היקר. אנחנו ממשיכים בקו הזה בכל הכח. התאמה מיטבית של המסגרות שלנו לרצון המשפחות והילדים – זה חוד החנית שלנו" כך מסכמת את הארוע המרגש הגב' מלכה וינברג, סמנכ"ל אהל שרה.

    צילום: יעקב נחומי



    0 תגובות