יו"ר העבודה בריאיון: "בנט לא יממש את דעותיו הימניות בממשלה"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר העבודה בריאיון: "בנט לא יממש את דעותיו הימניות בממשלה"

    ח"כ מירב מיכאלי בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מסבירה איך תראה ממשלת השמאל הבאה יחד עם מרכיבי ימין, ממשלה שבא אין לימין הכרעה והיא תוקם "להחלפת נתניהו"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר מפלגת העבודה מירב מיכאלי התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחסה לתוכנית הקמת ממשלת שמאל יחד עם מרכיבי ימין, "האידאולוגיה שלי היא נגד הנזקים שנתניהו גורם לישראל בכל שנותיו. גם כשחברי סיעתי נכנסו לממשלתו, אני לא נכנסתי. אמרתי כבר כי נעשה כל מאמץ להחליף את נתניהו. ממשלת החלומות שלי זה כמובן שמאל מרכז".

    מיכאלי הסבירה את מהות הקמת ממשלת שמאל עם מרכיבי הימין ואיך היא תיראה, "אחרי שנים של הסתה, המחנה שלי מפולג. ממשלה בראשות בנט, הוא לא יממש בה את דעותיו הימניות, כמו שלצערי דעותיי לא יתממשו. אבל נתכנס ביחד להחלפת נתניהו".

    על הרכב הממשלה הבאה פירטה מיכאלי, "יש 61 מנדטים שיכולים להרכיב ממשלה, כולל רע"מ, ולהחליף את נתניהו. כשרבין נשען על פחות ערבים, נתניהו עשה לו דה לגטימצייה, ועכשיו הוא רוצה להישען על יותר". מיכאלי הוסיפה ותקפה לטענתה את עסקת הנשק בין ארה" לאמירויות לאחר הסכם השלום, "נתניהו מכר מטוסים מתקדמים למדינות ערביות, העיקר להגן על ביטחון נתניהו" האשימה מיכאלי.



    0 תגובות