אריה קינג: "לא יתכן שבבי"ס בירושלים יציגו מחבלים כגיבורים"

    מהדורת הבוקר No Comments on אריה קינג: "לא יתכן שבבי"ס בירושלים יציגו מחבלים כגיבורים"

    סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג בריאיון ל'קול חי': "לא יתכן שבג'בל מוכאבר ובית חנינא, בתי ספר ישראלים, בירושלים, מזמינים את משפחות המחבלים כדי ללמד את הילד דוגמא והופכים אותם לאלילים, אחרי זה אתה מתפלא שהם נוקטים באלימות"

    אריה קינג צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    סגן ראש עיריית ירושלים, אריה קינג שוחח עם איתי גדסי ואבי רבינא במהדורת הבוקר, על אירועי האלימות מצד פורעים ערביים בירושלים וברחבי הארץ: "לצערנו בהיעדר הרתעה כל אחד חושב שהוא יכול לעשות מה שבא לו בידיעה שלא יאונה לו כל רע. כשמדובר בערבי, גם אם הוא יעצר הוא ישתחרר אחרי יום".

    "לעירייה אין כמעט יד ורגל בדבר", מבהיר קינג בשיחה, אך מוסיף "הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות הוא בדק בית במערכת החינוך והחינוך הבלתי פורמלי – איך הגיע מצב שיש עשרות או מאות נערים כאלה וכנראה שזה איזה באג בחינוך".

    עוד אמר קינג בריאיון: "דיברתי על זה עם כמה מחברי העירייה אתמול, אמרתי שלא יתכן שבג'בל מוכאבר ובית חנינא, בתי ספר (ערביים) ישראלים, בירושלים, מזמינים את משפחות המחבלים כדי ללמד את הילד דוגמא והופכים אותם לאלילים, אחרי זה אתה מתפלא שהם נוקטים באלימות".

    ביחס לאירועים ספציפית בשער שכם, אמר קינג: "בשער שכם אמרתי, מהיכרותי עם המפקדים במקום, שתוך יום יומיים הדבר יעלם – ובאמת האירועים ההמוניים שם בשעות הערב כבר לא קיימים. אבל אנחנו קיימנו דיונים בעירייה איך לסייע לגורמי האכיפה בכל מיני דרכים, גם לגורמי האכיפה העירוניים". לדבריו " יש לוודא שכל קורבן מגיש תלונה".



    0 תגובות