אייכלר לאוחנה: "עצור את התקיפות האנטישמיות באשדוד"

    איתי גדסי No Comments on אייכלר לאוחנה: "עצור את התקיפות האנטישמיות באשדוד"

    ח"כ ישראל אייכלר פנה לשר אמיר אוחנה, על רקע התקיפות האנטישמיות כנגד חרדים ברחבי העיר אשדוד לאחרונה. במכתבו לשר מציין אייכלר כי "למרות שמדובר בפשע שנאה, המשטרה לא מיהרה ללכוד את החשוד. תושבי העיר נאלצו להתארגן עצמאית ולהציב מארבים כדי ללכוד את הפורע"

    ח"כ ישראל אייכלר נואם במליאה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנטישמיות. אמש (שלישי) בשעות לילה הוכה שוב אברך חרדי תושב בעיר אשדוד, האברך שנפצע בפיגוע אנטישמי בבריסל לפני כחמש שנים חווה שוב בארץ הקודש תקיפה אנטישמיץ נגדו. התקיפה הצטרפה לשורה של מקרי תקיפה שאירועו בעיר בשבוע האחרון כנגד בעלי חזות חרדית בעיר אשדוד ובכלל.

    ח"כ ישראל אייכלר פנה במכתב לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה בדרישה למצות את הדין עם הפורעים, ולמנוע את ההתרחבות התופעה. "בשבוע האחרון" כותב ח"כ אייכלר "בימי חמישי, שישי שבת וראשון הותקפו באשדוד אנשים חרדיים על ידי בריון פורע שהתנפל בזעם מלא שנאה והכניס אגרופים ללא שום דין ודברים או ריב מוקדם. מדובר בעוברים ושבים שלא היה להם איתו דבר וחצי דבר, מלבד זהותם החרדית הבולטת".

    אייכלר הוסיף וסיפר, "במקרה אחד שהתרחש אמש בשעות הלילה, הוכה צעיר חרדי שנפגע אנושות בפיגוע בבריסל במרץ 2016 ועבר תהליך שיקומי ארוך. התוקף שאל אותו "מה השעה"? ומיד אחר כך היכה אותו בחמת זעם בפניו ובראשו, הפיל אותו ארצה, וגרם לו להתעלף במקום".

    ח"כ אייכלר הבעי ביקורת על המשטרה באירועים, "למרות שמדובר בפשע שנאה, המשטרה לא מיהרה ללכוד את החשוד. תושבי העיר נאלצו להתארגן עצמאית ולהציב מארבים כדי ללכוד את הפורע. כל אירוע אלימות הוא מגונה ודורש התערבות משטרתית, על אחת כמה וכמה אירוע של פשע שנאה שעלול להפוך לתופעה בה הותר מגזר שלם על רקע אנטישמי, פי שקורה כעת בירושלים". ציין אייכלר.

    לכן דורש אייכלר, "אבקשך לפעול מידית, להכין את משטרת אשדוד לטפל בחומרה בכל גילוי של פשע שנאה בטרם תתרחב התופעה, ולמצות את הדין עם האשמים בכל חומרת החוק", סיים ח"כ אייכלר.



    0 תגובות