ד"ר אלרעי-פרייס: "קשיים בשיתוף פעולה עם בתי ספר לצורך דיגום"

    צבי טסלר No Comments on ד"ר אלרעי-פרייס: "קשיים בשיתוף פעולה עם בתי ספר לצורך דיגום"

    ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר אלרעי-פרייס למנכ"ל משרד החינוך: "חייבים דיגום מהיר בבתי ספר, אבל אנו נתקלים בקשיים בשיתוף הפעולה"

    בדיקות קורונה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס שיגרה היום (חמישי) מכתב למנכ"ל משרד החינוך על הצורך הדחוף בדיגום נרחב בבתי הספר "שבילים" בפרדס חנה, "קשת" באשדוד, "יוסף" בחולון, "דקל וילנאי" ו- "צמח השדה" במעלה אדומים לאחר שהתגלו 5 מקרים של ווראינט הודי, חשוב לציין שב-4 מ-5 בתי הספר הנ"ל הייתה לאחרונה התפרצות שהובילה לגילוי וכעת נדרשת בחינה נרחבת יותר – וזאת בכדי לזהות תחלואה חבויה ולמנוע התפשטות הנגיף.

    אתמול פנו גורמי המקצוע במשרד הבריאות לאנשי המקצוע במשרד החינוך במטרה לתאם במהירות, כבר הבוקר, דיגום לבתי הספר, אך נתקלו בקשיים בשיתוף הפעולה.

    במשרד הבריאות מדגישים כי לצד פתיחת הקפסולות בכלל השכבות וחזרה לפעילות בבתי הספר, הוחלט כי כאשר מאובחנת תחלואה יש לטפל בה באופן מהיר ונרחב כדי למנוע את התפשטותה. גישה זו חיונית כדי למנוע הדבקה והתפרצות נרחבת בקרב הילדים, שעדיין אינם מחוסנים, והקהילה שלהם.

    במשרד אומרים כי גם אם לא ידוע כרגע בבתי הספר על מאומתים – השילוב של הימצאות ווריאנט שעלול להיות מסוכן, העובדה שהיו התפרצויות לאחרונה, והידע מהמגפה עד כה שילדים הינם א-תסמינים ב70% מהמקרים, מחייב ביצוע דיגום מהיר בבתי הספר הנ"ל באופן נרחב, על מנת לוודא שאין תחלואה חבויה.

    "אנו מצפים לשיתוף הפעולה של משרד החינוך, מנהלי בתי הספר והרשויות המקומיות, ולעבודה מהירה ומשותפת מול ההורים כדי להפחית את הסיכון המשמעותי האפשרי במצב זה", מסרו במשרד הבריאות.



    0 תגובות