הערכה: הפיגוע בצומת תפוח – חוליה מקומית

    קובי פינקלר No Comments on הערכה: הפיגוע בצומת תפוח – חוליה מקומית

    הפיגוע בצומת תפוח: במערכת הביטחון מעריכים כי לא מדובר בגל טרור – את הפיגוע ביצעה חוליה מקומית שאין לה שייכות לארגון כל שהוא

    צומת תפוח צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום הערכת מצב שהתקיימה היום בצהרים בהשתתפות גורמי מודיעין שונים ממערכת הביטחון, מעריכים בצה"ל כי הפיגוע אתמול בצומת תפוח, אינו חלק מגל טרור ואת פיגוע הירי ביצעה חולייה מקומית שאין לה שיוך ארגוני כל שהוא.

    במערכת הביטחון מסתכלים כבר כמה שבועות וימים על הימים הקרובים שבהם יש כמה ימי איזכור חשובים לפלסטינאים עם פוטנציאל לטרור ולכן עיבו את הכוחות בגדוד 51 של גולני ובגדוד אגוז.

    בצבא מסתכלים על הימים של סיום הרמאדאן, יום הנכבא, יום ירושלים האיראני והחגים סביבם ונערכים בדרכים שונות הן צבאיות והן מדיניות כדי לא לגרום להסלמה בשטח.

    בשטח כך נראה, רוחשת פעילות חבלנית ובשעות האחרונות , נרשמו מספר אירועים ובהם תקיפת יהודים וזריקות אבנים בירושלים, בשייח ג'ארח ובשכונת שמעון הצדיק. שם יהודי פצוע מאבן בראש ושוטרת פוצעה קל אף היא.

    בצומת עזון היו זריקות אבנים לעבר רכב שגרמו לפצוע קל מרסיסים בראש ונפגעת חרדה. בנוסף, היום הושלכו בקבוקי תבערה הושלכו לעבר הגדר של קרית ארבע באזור ציר המתפללים. כוחות צבא נמצאים במקום.



    0 תגובות