סער: "לא נסכים גם אם נתניהו יזוז שנה מתפקידו – מחוייבים לשינוי"

    איתי גדסי 4 Comment on סער: "לא נסכים גם אם נתניהו יזוז שנה מתפקידו – מחוייבים לשינוי"

    יו"ר תקווה חדשה גדעון סער התייחס לאסון מירון בישיבת סיעה ודרש להקים ועדת חקירה לבדיקת האירוע. סער הבהיר כי הוא מחוייב לסיום שלטון נתניהו

    צילום: פלאש 90
    20:09
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on דרמה: בג"צ שולל באופן מיידי את תקציבי הישיבות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תקווה חדשה ח"כ גדעון סער התייחס היום (ראשון) בישיבת סיעה ל'אסון מירון' ואמר, "הטרגדיה הקשה במירון שורפת את הלב. 45 יהודים שבאו לחגוג את ל"ג בעומר- לא שבו לביתם".

    סער סיפר, "אתמול ביקרתי ביקור תנחומים בבית משפחת זקבך בבני ברק. הלב דואב על מנחם, אברך עדין- נפש, אב לפעוט בן שנה שאשתו בהיריון, שלא חזר לביתו מההר, כמו 44 יהודים אחרים".

    סער דרש להקים ועדת חקירה לאירוע, "מה שקרה בהר מירון, ולא רק השנה, אינו תואם התנהלות של מדינה מתוקנת. יש לקיים חקירה מקיפה, יסודית ועצמאית, ללא טיוח, כדי לשרש פרקטיקות קלוקלות, להפיק לקחים ולהניח את היסודות להתנהלות מדינתית מתוקנת, המבטיחה את בטיחותם ושלומם של המשתתפים באירועים המוניים".

    יו"ר תקווה חדשה התייחס לניסיונות הקמת ממשלת ימין ואמר, "רבים טועים לחשוב שהתנגדותנו להצטרפות לממשלה בראשות נתניהו יסודה בטעמים אישיים, עניינים מהעבר, רגשות, "חרמות", שיקולי אגו וכדומה. אין לכך כל יסוד".

    סער הבהיר כי הוא אינו ייתן יד להכתרת נתניהו, "שמעתי את נתניהו, לפני שעה קלה, מדבר על 65 מנדטים. כלומר הוא מונה את מצביעי "תקווה חדשה" בין תומכיו. אבל מצביעי "תקווה חדשה" הצביעו עבורנו על יסוד קו הפוך מכך- המחויב לשינוי ולא להמשך שלטון נתניהו. גם תזוזה של נתניהו לשנה לתפקיד ראש הממשלה החליפי המשך הקדנציה כראש הממשלה- אינה מה שמצביעי "תקווה חדשה" הצביעו עבורו. מצביעי "תקווה חדשה" הצביעו בעד שינוי".

    לכן, "אנו- נציגיהם בכנסת- נמשיך לפעול כמיטב יכולתנו כדי למצות את הסיכוי לשינוי- למען ישראל ואזרחיה" הבהיר סער



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      ולכן להקים ממשלה לשונאי ישראל?

      2

    2. 3

      סער רוצה להקים ממשלה לשונאי ישראל?)

    3. 2

      מה אתה מקשקש על "שינוי"? איזה שינוי? לשם מה שינוי? תגיד ברורות: נפגעתי מנתניהו וזו ההזדמנות לנקום בו על חשבון עם ישראל!

    4. 1

      איך מצביעי הימין מאפשרים לסער להקים ממשלת שמאל?