עימות בין זוהר לאלקין בוועדה המסדרת: מי מנע העברת חוקיים ימניים

    איתי גדסי No Comments on עימות בין זוהר לאלקין בוועדה המסדרת: מי מנע העברת חוקיים ימניים

    בימינה הבהירו כי הם יתמכו בחבילת חוקים ימניים שמעלה מיק זוהר בוועדה. גורם בימינה הסביר כי המפלגה לא מחוייבת לאישור החוק, בינתיים רק יתמכו בפטור מחובת הנחה לחוקים

    זוכה לתמיכת הציבור הדתי לאומי. בנט ואלקין. צילום פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הוועדה, ח"כ מכלוף מיקי זוהר אמר בפתח הדיון בוועדה לקראת אישור חוקיים של גוש הימין: "לכנסת ישראל ה-24 הגיעו 65 חכים שהצהירו תחת כל עץ רענן שהם תומכים באידיאולוגיה ימנית. גם בכנסת הקודמת ניסו להעביר חוקי ימנים כי יש מי שלא אפשר".
    ח"כ אלקין העיר לזוהר ואמר: "קוראים לו בנימין נתניהו"

    ח"כ גלית דיסטאל-אטבריאן (הליכוד) השיבה לח"כ אלקין: "נשף המסכות הוא שלך. מדינה שלמה על האגו שלך".

    ח"כ זוהר הסביר את העלאת חבילת חוקי הימין להצבעה: "למה החלטתי להעלות להצבעה? בסוף כשזה מגיע ללחוץ עם האצבע בעד או נגד נושא מסוים, יש ציבור בבית שמסתכל ויש לזה השפעה על החלטת הבוחר".

    זוהר הבהיר כי "מי שיבוא ויספר שכל האידיאולוגיה שלו הוא רק לא ביבי, שעשה לא מעט למען מדינת ישראל, ועדיין יש כמה אנשים שבוחרים לערבב את העניינים האישיים עם נתניהו, הציבור ישפוט אותו על זה ויראה לו את הדרך החוצה".

    בימינה אמרו רשמית כי המפלגה תצביע בעד החוקים האידיאולוגיים החשובים לימין (התיישבות צעירה, פסקת התגברות וכו׳), בעד חקיקת בחירה ישירה ונגד ביטול הפריטטיות.

    על רקע הקמת ממשלת שמאל המתוכננת יחד עם ימינה וסער, גורם בימינה הסביר כי הם לא מחוייבים לחוקים לאישורם הסופי והסביר: "בעניין הבחירה הישירה, מדובר בשלב זה רק בפטור מחובת הנחה. בהמשך, בהתאם לסיטואציה, נקבל החלטה לגבי המשך קידום החקיקה. נוכל לקדם או לתקוע את זה בכל שלב".



    0 תגובות