נתניהו לחברי הליכוד: "אני לא הולך לשום מקום"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו לחברי הליכוד: "אני לא הולך לשום מקום"

    ראש הממשלה הבהיר היום לחברי סיעת הליכוד כי הוא אינו מתכוון לפרוש: "אני לא הולך לשום מקום – אני נשאר פה, נלחם יחד איתכם עד שננצח"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לחברי מפלגת הליכוד בחלק הסגור של ישיבת הסיעה, כי הוא אינו מתכוון לפרוש. "אני רוצה להרגיע אתכם, אני לא הולך לשום מקום – אני נשאר פה, נלחם יחד איתכם עד שננצח", אמר נתניהו.

    עוד אמר נתניהו: "אני אומר לכם שזה לא מידרדר לבחירות כי אף אחד לא רוצה בחירות. בנט מנע הקמת ממשלת ימין. רצינו ממנו דבר אחד: שיצטרף לגוש של 59. ה-59 היה מביא את ה-61".

    קודם לכן, בחלק הפתוח לתקשורת של ישיבת הסיעה, תקף נתניהו את יו"ר ימינה וקרא לו שלא להקים ממשלה עם השמאל: "בנט מנסה להסתיר את האמת. זאת תהיה ממשלת שמאל, ממשלה חלשה ורופסת, שתרכין את הראש מול הלחצים הבינלאומיים ותסיג לאחור את ההתקדמות האדירה שעשינו עבור המדינה שלנו בעשור האחרון", אמר נתניהו. "הוא עושה ניסיון אבסורדי למחוק את האמת ולהסתיר את העובדה שהוא הוליך שולל את אזרחי ישראל והבוחרים שלו".

    נתניהו טען כי "אם ימינה הייתה אומרת את הדברים האלה לפני הבחירות, שהם מתכוונים להקים ממשלה עם לפיד ומרצ והעבודה, בתמיכה של המשותפת, ממשלת שמאל עם רוב מוחלט של מפלגות שמאל, לא בנט ולא שקד ולא אף אחד מחברי ימינה היו יושבים היום בכנסת".



    0 תגובות