שר הביטחון הכריז על מצב מיוחד בשטח של 80 ק"מ מהרצועה

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון הכריז על מצב מיוחד בשטח של 80 ק"מ מהרצועה

    שר הביטחון יקיים הערכת מצב בקריה. פיקוד העורף יוציא הנחיות מסודרות הערב. במקביל הרשויות בדרום הוציאו הנחיות ראשוניות לתושבים, "לא לשהות בחוץ אלה לצורך חיוני"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נערכים לקראת הבאות: בהמשך להערכת המצב הביטחונית ודיון הקבינט, שר הביטחון בני גנץ הכריז על מצב מיוחד בעורף בטווח 0-80 ק"מ מרצועת עזה למשך 48 שעות.

    בעוד כשעה יכנס שר הביטחון דיון היערכות בנושא העורף בהשתתפות מפקד פקע"ר, ראש רח"ל, ראש אגף מבצעים וגורמי ביטחון וחירום נוספים, בקריה בתל-אביב. מלשכת שר הביטחון נמסר כי פיקוד העורף יוציאו הנחיות מפורטות לאוכלוסייה בהתאם להערכת המצב הביטחונית.

    לאחר ישיבת הערכת מצב עם גורמי הביטחון, נמסר מעיריית אשדוד לתושבים: בהתאם להנחיות פיקוד העורף, מחר לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך בעיר, כולל מעונות יום וחינוך מיוחד. והערב גם בוטלו כל האירועים הציבוריים . לגבי אירועים פרטיים, יש לפעול בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

    יש כיפת ברזל בעיר, אך מניסיון ההגנה אינה מאה אחוז, ועלולות להיות נפילות טילים. לכן, ההגנה הטובה ביותר היא משמעת ברזל, וכולנו מחוייבים לשמור על כללי ההתגוננות. אני מבקש בכל לשון של בקשה, לא לשהות בחוץ אלא לצורך חיוני, ובהישמע אזעקה, להיכנס למרחב מוגן או חדר מדרגות, ומי ששוהה בחוץ לשכב באופן מלא על הקרקע, ולהגן על הראש היטב עם הידיים . מניסיון שנצבר, פעולה זו מצילה חיים.

    יש לשמור על דלתות הכניסה לבניינים משותפים פתוחות, כדי שעוברי אורח יוכלו למצוא מחסה בזמן אזעקה. מוקד 106 ואתר עיריית אשדוד עומדים כמובן, לרשותכם עם כל המידע העדכני, ולענות על כל שאלה.

     

    ממועצת אשכול נמסר לתושבים על ההגבלות בעקבות ההסלמה: פעילויות חינוכיות – לא יתקיימו לימודים בכל מוסדות החינוך, לרבות הסעות למסגרות החינוך המיוחד. לא תתקיים פעילות בלתי פורמאלית של המועצה. כמו כן בשלב זה אין אישור לקיום פעילות חינוך חברתי בישובים.

    מקומות עבודה – ניתן לקיים פעילות בתנאי שקיים מרחב מוגן תקני שניתן להגיע אליו בזמן ההתגוננות. בשלב זה אין לנו מידע לגבי שיפוי הורים עקב היעדרות מעבודה על רקע המצב והנושא נמצא בבדיקה.

    התקהלויות ושירותים- בשטח פתוח – עד 10 אנשים. במבנה – עד 50 אנשים. במבנה הפועל על-פי התו הירוק – עד 100 אנשים.

     



    0 תגובות