ראש הממשלה: "מי שתוקף אותנו ישלם מחיר כבד"

    איתי גדסי No Comments on ראש הממשלה: "מי שתוקף אותנו ישלם מחיר כבד"

    ראש הממשלה התייחס להסלמה הביטחונית בטקס בגבעת התחמושת והבהיר כי ישראל תגיב בתקיפות. נתניהו הגיב לביקורת כנגדו ואמר, "איננו נופלים למלכודות אויבים ואיננו כפופים למקלדות צייצנים. מבחן המנהיגות מחייב לקבל החלטות נכונות"

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (שני) בטקס המרכזי לציון יום ירושלים בגבעת התחמושת על רקע ההסלמה הביטחונית והתייחס למצב המתוח, "אנחנו במאבק שמתפרס על פני כמה חזיתות: בירושלים, בעזה ובמקומות אחרים בארץ. ארגוני הטרור בעזה חצו לפנות ערב ביום ירושלים קו אדום ותקפו אותנו בטילים במבואות ירושלים".

    ראש הממשלה הבהיר, "ישראל תגיב בעוצמה רבה. לא נסבול פגיעה בשטחנו, בבירתנו, באזרחינו ובחיילינו. מי שתוקף אותנו ישלם מחיר כבד".

    ראש הממשלה פנה לאזרחי ישראל ואמר, "אני אומר לכם, אזרחי ישראל העימות הנוכחי יכול להימשך זמן מה. לא חפצנו בהסלמה אבל מי שבחר להסלים ירגיש את נחת זרוענו. אינני יכול לשתף אתכם בהערכות המצב שאני מקיים עם כל גורמי הביטחון, וגם לא בכל הפעולות שאנחנו מבצעים. זהו מאבק עיקש שנגזר מראיית התמונה הכוללת. אנו מנהלים אותו בנחישות, באחריות ובתבונה.

    ראש הממשלה הגן על התנהלותו מול חמאס ואמר, "איננו נופלים למלכודות אויבים ואיננו כפופים למקלדות צייצנים. מבחן המנהיגות מחייב לקבל החלטות נכונות גם כשהן אינן מובנות לכל ברגע נתון, וצדקתן מתבררת בהמשך".

    ראש הממשלה נתניהו ביקר את עמיתיו הפוליטיים ואמר, "מי שלא מסוגל לנהוג ולעמוד בלחץ הביקורת לא כשיר להנהגה. אנחנו בוחרים בקפידה את תזמון התגובה שלנו ואת עוצמת העימות עם אויבינו וזה לא דבר חדש".



    0 תגובות