עיריית ב"ב: מוסדות החינוך יפעלו כרגיל, מומלץ לסדר את המרחב המוגן

    צבי טסלר No Comments on עיריית ב"ב: מוסדות החינוך יפעלו כרגיל, מומלץ לסדר את המרחב המוגן

    ברשויות במרכז הארץ נערכים לאפשרות של הסלמה והתקפת טילים על מרכז הארץ

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור ההסלמה הביטחונית היום (שני) ברשויות בדרום ובמרכז נערכים לאפשרות של המשך תקיפות טילים שיגיעו גם למרכז הארץ ובשל כך נערכים במוסדות החינוך להפעלת המערכת תחת איום הטילים, כמו כן ניתנות הנחיות לקיומם של אירועים המוניים.

    מעיריית בני ברק נמסר הערב: בשל ההתפתחויות הביטחוניות בשעות האחרונות, עומדים גורמי הביטחון בעיר בקשר רציף עם כלל הגורמים. לעת עתה ההנחיות הנוגעות לתושבי העיר כמו לכלל הערים בגוש דן הן:

    התכנסות בשטח פתוח – עד 30 איש. התכנסות במבנה – עד 50 איש. מבנה הפועל על פי התו הסגול- התכנסויות עד 300 איש.

    מוסדות החינוך: כל המוסדות שלהן מרחבים מוגנים – הלימודים מחר בעזרת ה' כרגיל. כיתות יבילות – יקיימו את הלימודים בשטח בנוי ובתנאי שקיים בו מרחב מוגן. אנא שימרו על עירנות ודריכות.

    בנוסף, בשעה זו מועברת הנחיה פרטנית לכלל צוותי הנוראה בגני הילדים העירוניים – לגבי קיום לימודים מחר יום ג' בהתאם לנתוני המבנה בכל גן. צוותי גני הילדים הונחו ליצור קשר ולעדכן באופן פרטני את הורי תלמידי הגן שבאחריותם עד לשעות הבוקר.

    מומלץ לסדר את המרחב המוגן לאפשרות של שהייה וכניסה ללא עיכוב. במידה ואין מרחב דירתי מוגן – בחרו חדר פנימי ללא קירות חיצוניים או – יציאה לחדר המדרגות.

    זה הזמן להכין את בני המשפחה לאפשרות של כניסה אל המרחב המוגן או אל אזור ההתגוננות, מתוך רגיעה ומוכנות – ללא בהלה ופאניקה. רצוי לשוחח עם הילדים על האפשרות, להדגיש את רמת הסיכון הנמוכה בעזרת ד' ואת הזהירות כחלק מחובתנו על שמירת הנפש, לשדר שגרה והכלה של המצב.

    זמן ההתגוננות לכניסה למרחב המוגן עומד על 90 שניות.

    זכרו! בכל מקרה של אזעקה חלילה, חובה להכנס מיידית למרחב המוגן. במקרה של שהיה ברחוב – חובה להיכנס למחסה של חדר מדרגות קרוב (בתוכו ולא בלובי הבניין). בכל מקרה של שינוי בהנחיות תצא הודעת עדכון רשמית לתושבים. המוקד העירוני 106 זמין לשירותכם בכל שעה ובכל מידע.

    מעירית ת"א נמסר: בהתאם להנחיות פיקוד העורף עיריית תל-אביב-יפו החלה בפתיחת המקלטים העירוניים הציבוריים. כל עוד לא התקבלה הנחייה מפורשת או נשמעה אזעקה, אין לשהות בתוך המקלטים.

    מבית החולים סורוקה נמסר: נפתח חמ"ל חירום ומחלקות לא ממוגנות מועברות לאזורים ממוגנים. בצל ההסלמה במצב הבטחוני, נערך המרכז הרפואי סורוקה לכל תרחיש אפשרי ובהתאם להנחיות הרשות העליונה לאשפוז באגף לשעת חירום במשרד הבריאות ולהנחיות פיקוד העורף.

    כל בעלי התפקידים במקצועות הקריטיים, כגון כירורגיה, טראומה, מיון, הרדמה, סיעוד ואחרים, נכנסו לכוננות גבוהה ולזמינות הגעה לבית חולים בשעות היום והלילה תוך זמן קצר.
    נפתח חמ"ל חירום בהתאם לנוהל והחל תהליך העברת מחלקות שאינן ממוגנות לאזורים ממוגנים.

    פעולות רפואיות באזורים לא ממוגנים יבוטלו – הודעות על ביטולים ייעשו ישירות מול המטופלים. חדרי הלידה במרכז סבן למיילדות בסורוקה, ממוגנים וממשיכים לפעול כרגיל.

     



    0 תגובות