ה-FDA אישר את החיסון לילדים בני 12-15

    צבי טסלר No Comments on ה-FDA אישר את החיסון לילדים בני 12-15

    מנהל המזון והתרופות האמריקני אישר לשימוש את החיסון של פייזר נגד קורונה גם עבור ילדים בגילי 12-15 | בתוך מספר ימים צפוי להתחיל המבצע לחיסון ילדים בני 12 בישראל

    חיסון חברת פייזר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA אישר הלילה (בין שני לשלישי) כי לשימוש חירום את החיסון נגד קורונה תוצרת חברת פייזר, גם עבור ילדים בגילי 12-15. עד עתה חוסנו רק בני 16 ומעלה.

    המבצע לחיסון ילדים בארץ עשוי להתחיל בתוך ימים לאחר שהוועדה של משרד הבריאות תאשר את החיסון.

    מנכ"ל פייזר, אלברט בורלא, בירך על האישור: "חדשות מעודדות מאוד הגיעו היום עבור משפחות ובני נוער ברחבי ארצות הברית. ה-FDA הרחיב את אישור החירום לחיסון הקורונה של פייזר ו-BioNTech, כך שהוא יכלול ילדים בני 12 ומעלה. מדובר בצעד משמעותי קדימה, אך אנחנו עדיין בתקופה קריטית במאבק נגד נגיף קורונה סביב העולם".

    בורלא הוסיף: "בשבועות הקרובים אנחנו מקווים להמשיך ולקבל אישורים מגורמי רגולציה בעולם כדי לתמוך במאמץ ההתחסנות העולמי. אני רוצה להודות לכל המשתתפים האמיצים בחיסון, שהניפו את ידיהם ללא אנוכיות כדי להצטרף לניסוי הקליני שלנו. בלעדיהם – ובלי בני משפחותיהם – אבן הדרך הזו לא הייתה מתאפשרת".

    במשרד הבריאות מסרו: "משרד הבריאות מברך על אישור החירום של ה FDA להרחבת החיסונים גם לגילאי 12-16". מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי, מקיים דיונים בנושא בהשתתפות גורמי המקצוע הרלוונטיים, נציגי קופות החולים ואיגוד רופאי הילדים במטרה להערך להרחבת החיסון לגילאי 12-16.

    הצט"מ (צוות טיפול מגפות) וועדת החיסונים יקיימו דיונים בנושא, תוך התיחסות לסוגיית היעילות והבטיחות ויגישו את המלצתם למשרד הבריאות. במקביל להתיעצויות משרד הבריאות נערך יחד עם קופות החולים להתחלת החיסונים.



    0 תגובות