שר הבט"פ הורה על גיוס מיידי של 8 פלוגות מילואים במג"ב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on שר הבט"פ הורה על גיוס מיידי של 8 פלוגות מילואים במג"ב

    בעקבות הפרעות: השר לביטחון פנים הורה על גיוס מיידי של 8 פלוגות מג"ב במילואים לצורך תגבור כוחות משטרת ישראל ומשמר הגבול ברחבי הארץ

    כוח מג"ב צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתום התייעצות ביטחונית שקיים השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה עם מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יעקב שבתאי ובכירים נוספים במערכת הביטחון בעקבות אירועי האלימות ברחבי הארץ לאורך הלילה, הוחלט על גיוס מיידי של 8 פלוגות מג"ב במילואים לצורך תגבור כוחות משטרת ישראל ומשמר הגבול ברחבי הארץ.

    הלילה נמשכו ההתפרעויות האלימות ברחבי הארץ: בכביש 6 אירעו זריקות אבנים ואירועים אלימים נוספים. באחד האירועים נקלעה נהגת למארב של פורעים ערביים שהציתו את רכבה לאחר שהוציאו אותה ממנו. נהג רכב אחר נזקק לטיפול רפואי לאחר שנרגם באבנים במהלך נסיעתו בכביש 6 סמוך ללקיה. כמו כן אירעו הפרות סדר נוספות, יידוי אבנים והתפרעויות בכביש 6 סמוך לצומת שוקת, רהט ושגב שלום. משטרת ישראל תבקש הבוקר להאריך את מעצרם של 31 חשודים שנעצרו באירועים.

    בואדי ערה אירעו הפגנות אלימות במהלכן אף ניסו תושבי האזור לדרוס שוטר, יידו אבנים הבעירו צמיגים ופחים ותקפו שוטרים. המשטרה עצרה 13 חשודים במהלך האירועים במקום.

    בעיר לוד הציתו פורעים ערביים מבנים ציבוריים, שרפו את מבנה המכינה והתלמוד תורה ורכב של יהודי תושב העיר. כמו כן, על פי עדויות התושבים, הצעירים הערביים פגעו בבנין העירייה, במוזיאון הפסיפס, וביצעו וונדליזם ויריות בלתי פוסקות. ברמלה הושחתה הלילה חנות תשמישי קדושה. יהודי תושב לוד שאיים על הפורעים בנשק וביקש מהם להתרחק נאלץ לירות בהם לאחר שהמשיכו בניסיונותיהם לתקוף אותו ולחדור לבנין מגוריו, אחד מן הפורעים נהרג ושניים נפצעו. מאוחר יותר עצרה המשטרה את היורה.

    פרעות אלימות אירעו במקומות נוספים ברחבי הארץ.



    0 תגובות