מכה על חטא? השר כץ: "אסור להסתמך על האחים המוסלמים"

    אתר קול חי No Comments on מכה על חטא? השר כץ: "אסור להסתמך על האחים המוסלמים"

    לאחר המגעים שקיימו עמם בליכוד; השר כץ: "התלות הפוליטית במפלגת האחים המוסלמים הינה חציית קו אדום מסוכן. אסור לאף ממשלה בישראל להיות תלויה בגורמים איסלמיים קיצוניים ששוללים את זכות קיומה של ישראל כמדינה יהודית"

    כץ | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, ישראל כ"ץ התייחס לאירועים האלימים בכל רחבי הארץ ולירי הרקטות בימים האחרונים ואמר כי המסקנה היא שאין לתת יד לשיתוף פעולה פוליטי עם המפלגות הערביות: "ארועי היומיים האחרונים בעזה ובערי ישראל מובילים למסקנה אחת נחרצת: יש להפסיק מייד את החיזור של כל הצדדים אחר הרשימה האיסלמית לצורך הרכבת ממשלה", כתב כץ.

    כץ הבהיר כי "סיוע אזרחי הוא לגיטימי ומתבקש לערביי ישראל. אולם התלות הפוליטית במפלגת האחים המוסלמים הינה חציית קו אדום מסוכן. אסור לאף ממשלה בישראל להיות תלויה בגורמים איסלמיים קיצוניים ששוללים את זכות קיומה של ישראל כמדינה יהודית".

    עוד הוסיף כץ: "תומכי התנועה האיסלמית מלבים את האש בירושלים, בלוד, ברמלה, בחיפה, ביפו, בגליל ובנגב, ועורכים פוגרומים ביהודים. גם החמאס מזהה חולשה, מקבל רוח גבית ויורה טילים על ירושלים ביום שחרור בירתנו הנצחית".

    כץ כתב לסיום "אני קורא לכל המפלגות הציוניות להתעשת רגע לפני התהום, להעניק גיבוי מוחלט לפעילות נחרצת של צה"ל מול מרצחי החמס והג'יהאד בעזה, ולפעול להקמת ממשלת חרום לאומית רחבה, שתדע להגן על האינטרסים החיוניים של מדינת ישראל, ללא חרמות ומתוך ראיית המשותף והמלכד".

    יצויין, כי רק לפני כשבוע, עת היה המנדט להרכבת ממשלה בידי נתניהו, קיימו בליכוד מגעי אינטנסיביים להקמת ממשלה בתמיכת רע"מ והדבר נמנע רק בשל אי הסכמתו של יו"ר הציונות הדתית, בצלאל סמוטריץ' למהלך.



    0 תגובות