צה"ל תקף לשכות בכירים ומחסני אמל"ח ברצועה | צפו

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף לשכות בכירים ומחסני אמל"ח ברצועה | צפו

    הג'יאהד האיסאלמי הודיעו כי הם ימשיכו לתקוף את העיר אשקלון | פיקוד העורף הורה כי אפשר לצאת מהמקלטים בעיר אשקלון

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום השני למבצע "שומר החומות" ובצה"ל מגבירים את קצב התקיפות כנגד יעדי טרור ברצועה. היום (שלישי) צה"ל תקף מספר יעדי טרור נוספים של ארגוני הטרור ברצועת עזה. בין המטרות שהותקפו: לשכתו של מפקד מערך צבאי של ארגון הטרור חמאס, חמ"ל תצפיות, מחסן אמל"ח במתחם סימולטור טילי נ"ט, לשכתו של בכיר חמאס נוסף, ומתחם צבאי של גא"פ.

    בצה"ל מבהירים כי ארגון הטרור חמאס אחראי על הנעשה ברצועת עזה וממנה, וישא בהשלכות לפעולות כנגד מדינת ואזרחי ישראל. צה"ל ערוך למגוון תרחישים וימשיך לפעול ככל שיידרש כנגד נסיונות לפגיעה באזרחי מדינת ישראל וריבונותה.

    המטחים לעבר העיר אשקלון נמשכים. הג'האד האיסלאמי הוגיע כי הארגון ימשיך לשגר טילים לעבר אשקלון. מקורות פלסטינים ממשיכים לעדכן היום כי ישראל מסרבת ודוחה כל הצעה להפסקת אש מצד ארגוני הטרור. ישראל הודיעה למצרים כי היא אינה מעוניינת בהפסקת אש.

    מדובר צה"ל נמסר: בהתאם להנחיות פיקוד העורף המתעדכנות, הוסרה ההנחיה לשהייה במרחבים המוגנים לתושבי העיר אשקלון.

    עם זאת, יש להקפיד על שאר הנחיות פיקוד העורף. עם קבלת התרעה יש להיכנס למרחב המוגן ולשהות בו 10 דקות. בעת כניסה לבניין לצורך התמגנות יש לעלות לפחות קומה אחת בחדר המדרגות כדי להימנע מפגיעת רסיסים. כמו כן, יש להיכנס למרחב המוגן בזהירות על מנת להימנע מנפילות ופציעות.



    0 תגובות