חברי הכנסת החרדים הגיעו לחזק את כוחות החירום בדרום

    בנצי לייזרוביץ No Comments on חברי הכנסת החרדים הגיעו לחזק את כוחות החירום בדרום

    חברי הכנסת יצחק פינדרוס ואליהו ברוכי הגיעו לאשקלון וביקרו במוקדי הנפילות יחד עם מתנדבי זק"א וכוחות החירום

    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיאו של מבצע "שומר החומות" ברצועת עזה, חברי הכנסת יצחק פנדרוס ואליהו ברוכי הגיעו לעקוב מקרוב אחר הפעילות של מתנדבי זק"א וכוחות הביטחון בעיר אשקלון שעוסקים מתחילת סבב הלחימה בטיפול בהצלת חיים ובכבוד המת בזירות הקשות בעיר.

    אבי גוטשטיין מתנדב זק"א באשקלון סיפר על המפגש: "דובר במהלך מבורך מאוד של חברי הכנסת שהגיעו לעמוד מקרוב לצד התושבים ואנשי ההצלה והביטחון ברגעים הקשים, ביקרנו יחד במחלקות המיון עם הצוותים הרפואיים בבית החולים ברזילאי, פגשנו במקום גם את פרופסור חזי לוי מנכ״ל משרד הבריאות אשר קיבל סיקור על הפעילות של מתנדבי זק"א בעיר אשקלון, לאחר מכן המשכנו לחמ״ל העירייה לישיבת היערכות עם ראש העיר".

    עוד סיפר כי במהלך הישיבה הוזעקנו ע"י מוקד זק"א לבית פרטי שספג פגיעה ישירה הנמצא מרחק קצר מחמ"ל העירייה. לצערי בתוך הבית מצאנו אישה צעירה כבת 30 שוכבת בין ההריסות ללא רוח חיים.

    על זהות ההרוגה מספר, "מדובר במטפלת באישה מבוגרת שלא הספיקו להתפנות למרחב המוגן הציבורי שנמצא מחוץ לבית". מתנדבי זק"א ערוכים ופועלים יחד עם אנשי כוחות ההצלה והביטחון בעיר, מוכנים לסייע בכל משימה, בתקווה שהסבב הקשה הזה יסתיים במהירות ללא נפגעים נוספים.



    0 תגובות