מכבי פותחת מרפאות חדשות: מכבידנט ומכבי טבעי

    עפר גדנקן No Comments on מכבי פותחת מרפאות חדשות: מכבידנט ומכבי טבעי

    ההתרחבות של שרותי מכבי בבני ברק נמשכת עם פתיחת המרפאות החדשות מרפאת מכבידנט ומרפאת מכבי טבעי, שיעניקו את מיטב שירותי רפואת השיניים והרפואה המשלימה בסטנדרטים הגבוהים של מכבי * רה"ע בני ברק: "בשורה של ממש לתושבי בני ברק".

    20:00
    18.04.24
    יונתן שורק No Comments on מעבדות לחירות: דרשת שבת הגדול של הרה"ר הג"ר דוד לאו שליט"א | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במעמד רבנים, בכירים ואישי ציבור, נחנכו מרפאת השיניים המתקדמת והמרווחת של מכבידנט והמרפאה החדשה של מכבי טבעי עם מגוון טיפולי רפואה משלימה ברחוב כהנמן 90 בעיר. שתי המרפאות מצטרפות לפעילות הענפה של מכבי והרחבת השירותים לטובת החברים. המרפאה החדשנית של מכבידנט תעניק לתושבי העיר שירותי בריאות השן ברמה הגבוהה ביותר על ידי צוות המומחים והמכשור המתקדם של מכבידנט. המרפאה החדשה לטיפולי רפואה משלימה של מכבי טבעי תספק טיפולי רפואה משלימה שמסייעים ומקלים על המטופלים כחלק מהטיפול השלם. הטיפולים יינתנו על ידי מיטב המטפלים המקצועיים של מכבי טבעי.

    את אירוע הפתיחה, בהשתתפות בכירים ואישי ציבור, פתח והנחה מנהל מרחב בני ברק במכבי ר' ברוך שטרן, שאף ציין את התרחבות השירותים המשמעותית של המרחב לטובת מעל מאה אלף חברי מכבי מהעיר.

    ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין: "מדובר בבשורה של ממש לתושבי בני ברק. פתיחת המרפאות החדשות מעידות על ההתפתחות המשמעותית של מכבי בעיר, ועל הרצון האמיתי לקדם את שירותי הבריאות למען התושבים. אנו כמובן מודים להם על שיתוף הפעולה וקידום המטרות המשותפות החשובות לעירנו".

    יו"ר הנהלת מכבי, פרופ' משה רוח: "אנו שמחים מאד על פתיחת מכבידנט ומכבי טבעי שמקבלות היום מקום ונחלה מכובדים למען חברי מכבי בעיר בני ברק. הצוות המקצועי, לצד המערכות המתקדמות, מספקים את רמת השירות הרפואי הגבוהה ביותר בהיבטים שונים ורבים שמקדימים גופי בריאות מהארץ ומהעולם".

    מנכ"ל מכבי, מר רן סער: "העיר בני ברק ניצבת בחזית העשייה של מכבי, מתוך אמונה עמוקה שלתושבי העיר מגיע לקבל את מלוא השירותים הרפואיים סמוך לביתם. ברוח זו אנו פועלים כל העת עם פתיחת המרפאות החדשות של מכבידנט ומכבי טבעי".

    יו"ר קרן מכבי, מר יצחק גנור: "קרן מכבי נוסדה לסייע במקרים קשים ומורכבים. אנו שמחים על פתיחת המרפאות החדשות בבני ברק".

    מנכ"ל קרן מכבי, מר שעיה ז'ילונקה, פתח בדברי תורה וציין כי חודש אייר הוא ראשי תיבות 'אני ד' רופאך', המסמל את סגולת הימים ואת הייחול שאנו מתפללים לרפואה שלימה. "ברוח הימים הללו ברצוני לאחל הצלחה מרובה, ושנהיה השליחים להרבות רפואה בעם ישראל".

    חבר הנהלת מכבי, הרב שמחה שטיצברג, התייחס לפתיחת המרפאות גם כנציג ציבור והודה למכבי בשמם של תושבי העיר על פעילותה הענפה. הוא הוסיף כי "היום נעשה צעד משמעותי להגשמת המטרה של מכבי שתושבי בני ברק לא יצטרכו לצאת מחוץ לעיר. היום יש הכל בבני ברק. מכבי משקיעה רבות, והיום ניתן לראות את הפירות עם פתיחת מכבידנט ומכבי טבעי בעיר. לראשונה נפתח מקום מסודר לטיפולים משלימים עם אנשי מקצוע מומחים, וזאת לצד התרחבות חסרת תקדים של מכבידנט שהכפילה את הכיסאות הדנטליים תוך שנים ספורות. אני מודה לכל העוסקים במלאכה, שבעזרתם מכבי תמשיך לתת שירות לכל התושבים והאזרחים במדינה".

    מנכ"ל מכבידנט, מר דורון תומר: "זו המרפאה המתקדמת ביותר בישראל, ובני ברק היא העיר היחידה בישראל שיש בה 25 כסאות דנטליים, בשתי מרפאות מכבידנט בעיר. זאת, בנוסף לצוות רפואי איכותי מורחב המונה למעלה ממאה ועשרים רופאים ומומחים לרפואת שיניים, אשר מביאים את בשורת רפואת השיניים האיכותית של מכבידנט  לתושבי העיר בזמינות מירבית".

    מנכ"ל מכבי טבעי, גב' דבורה חסיד, הודתה לחברי הנהלת מכבי ולשותפים במחוז המרכז למכבידנט, והוסיפה כי שמחה להמשיך ולהוביל מתן שירות איכותי לתושבי העיר. "מעתה תושבי בני ברק והסביבה יכולים ליהנות משירותי רפואה משלימה איכותיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מכבי טבעי מספקת מענה מיטבי לחברי מכבי באמצעות צוות מקצועי ומגוון רחב של פתרונות רפואה משלימה".

    ראש מחוז המרכז במכבי, מר דניאל ברמן: "אנו מרחיבים את פריסת השירותים בכל העיר, על מנת לאפשר את מיטב השירותים בתוך העיר. במטרה להעניק לחברי מכבי את הטוב ביותר, אנו נמשיך בפיתוח השירותים ושדרוגם".

    מרפאת מכבידנט החדשה תספק טיפולי שיניים בזמינות גבוהה, בנגישות ובאיכות הגבוהה ביותר. במרפאה המרווחת והמתקדמת של מכבידנט מיטב רופאי השיניים, האורתודנטים והמכשור החדשני. ניתן לקבל בה את מעטפת השירותים הכוללת לבריאות השן, כולל אבחונים, טיפולים, שיננית וייעוץ מקצועי של צוות מומחי מכבידנט.

    לצדה, המרפאה החדשה של מכבי טבעי תספק רפואה משלימה איכותית ובזמינות גבוהה. לצד הצורך והמחויבות לרפואה קונבנציונלית, ישנו ביקוש גובר לטיפולים משלימים ברמה גבוהה למגוון בעיות ומצבים רפואיים. טיפולים אלו מסייעים ומקלים על המטופלים, כחלק מהטיפול השלם. מרפאות מכבי טבעי מאפשרות לחברי מכבי קבלת טיפולים משלימים דוגמת דיקור סיני, כירופרקטיקה, אוסטאופתיה, סדנת מיינדפולנס, טווינא, שיאצו, נטורופתיה, צמחי מרפא ותזונה טבעית. הרפואה המשלימה מציעה פתרונות לטיפול בבעיות רגשיות, וכן מספקת פתרונות לשמירה על איזון של הגוף ולשיפור התחושה הכללית.

    מרפאת מכבי טבעי בבני ברק ייחודית בכך שהיא מאפשרת את אותם טיפולי רפואה משלימה באופן המותאם לאורח החיים החרדי וברגישות מרבית לצרכי האוכלוסייה המקומית. בכך, היא מהווה נדבך חשוב נוסף בבניית המעטפת הכוללת של שירותי הרפואה והבריאות בעיר בני ברק.  יחד עם מרפאת מכבידנט החדשה, הרחבת המרכז הרפואי של מכבי ברחוב הרב שך ויתר השירותים הניתנים בעיר על ידי מכבי, מדובר בהתרחבות משמעותית של שירותי הבריאות בעיר המעניקים שירות ליותר ממחצית מתושבי בני ברק.



    0 תגובות