בנט: "מפלגת הליכוד מוליכה את המדינה ברשלנות ממחדל לאסון"

    איתי גדסי 2 Comment on בנט: "מפלגת הליכוד מוליכה את המדינה ברשלנות ממחדל לאסון"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ימינה ושר הביטחון לשעבר, נפתלי בנט מתייחס לאירועי הלילה וקורא לממשלה לא לסיים את הסבב בעזה לפני שחמאס משלם מחיר יקר: "בעקבות הלילה הקשה של ירי מאסיבי מעזה ופרעות של ערבים ביהודים שהופקרו לגורלם, בערים המעורבות, אני קורא לממשלה לא לסיים את הסבב הנוכחי בעזה לפני שחמאס משלם מחיר יקר", אמר בנט.

    "בנוסף, על המשרד לביטחון פנים והמשטרה להבטיח באופן מיידי את ביטחונם של המשפחות שנצורות בבתים מפחד הפורעים הערבים ולמצות איתם את הדין", הוסיף יו"ר ימינה. "יש אמצעים לזהות אותם ואי אפשר להניח להם להמלט ללא עונש".

    בנט קרא לשחרר את היהודים העצורים בשל הירי שביצעו לעבר הפורעים: "המערכת המשפטית והפוליטית חייבת לגבות את מי שמגן בנשק על עצמו ועל משפחתו. העובדה שכרגע הם יושבים במעצר היא עוולה מוסרית, ומסר חמור למי שירצה בעתיד להגן על עצמו".

    בנט לא פיספס את ההזדמנות לתקוף את ראש הממשלה נתניהו ומפלגתו ואמר "הליכוד הפך ממפלגת שלטון למפלגה שנכשלת בניהול המדינה ומוליכה אותה ברשלנות ממחדל לאסון. ימינה תיתן גיבוי מוחלט לכל צעד להשבת הבטחון של ממשלת נתניהו-גנץ, במנותק מכל חישוב פוליטי. כעת הזמן להתאחד ולנצח".

    במפלגת הציונות הדתית הגיבו לבנט: "לתדהמתנו לא רק שבנט מסרב להוריד מהפרק הקמת ממשלה עם תומכי הטרור שפורעים היום ביהודי לוד, רמלה והנגב, אלא שבשעות אלה ממש הוא ממשיך לנהל איתם מגעים אינטנסיביים להקמת ממשלה. בנט ושקד ממשיכים באובדן עשתונות ערכי בלתי נתפס".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מוליכה אותה ברשלנות ממחדל לאסון"??
      ואתה בנט? אתה שפועל להקמת ממשלה עם אנשי האחים המוסלמים, אתה בסדר גמור, נכון??

    2. 1

      שישמור על הפה שלו, טיפש!