חמאס פתח במתקפת טילים על גוש דן, השפלה והדרום; ילד נהרג

    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on חמאס פתח במתקפת טילים על גוש דן, השפלה והדרום; ילד נהרג

    כצפוי חמאס פתח במתקפת טילים על ערי הדרום, השפלה וחלקים מגוש דן | דיווחים על נפילות באשקלון ובשדרות | מד"א: פצוע אנוש, קשה ובינוני.,בנוסף 3 קל בשדרות | המטח האחרון חלש מהמטחים של חמאס אמש

    צילום: פלאש 90
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חמאס פתח היום (רביעי) לפני זמן קצר במתקפת טילים כנגד הרי הדרום, השפלה וחלקים מגוש דן. אזעקות נשמעו בעיר בני ברק. גדודי עז אדין אלקסאם הזרוע הצבאית של חמאס מסרו כי המטח היה "בתגובה לתקיפת מגדל א-שרוק וכתגובה ראשונה על חיסול אנשינו ירינו 130 רקטות לעבר אשקלון נתיבות ושדרות". עם זאת מדובר במטח קטן וחלש יותר מהמטחים הגדולים אמש.

    בשדרות, אשקלון ונתיבות דווח על נפילות. הזירה בשדרות מתבררת כקשה ביותר. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי 7 פצועים, בהם: 1 אנוש- ילד בן חמש, 2 בינוני- אישה כבת 40 וילד כבן 6 ו-4 במצב קל.

    פראמדיק מד"א אביב שנאור ויוסי חלבי סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו פגיעה בקומה החמישית בבניין בן 6 קומות. ניתן היה לראות מהחור שנפער אש בדירה. בסריקה שבוצעו בבניין כולו לא אותרו נפגעים. בבניין סמוך בדירה בקומה הרביעית הבחנו ברסיס שחדר מחלון הבית וכשעלינו לדירה ראינו ילד כבן 6 מחוסר הכרה עם פגיעות רסיסים".

    עוד הוסיפו, "הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה ולאחר טיפול דחוף במקום פינינו אות במהירות לבית חולים ברזילי תוך המשך פעולות החייאה. הורידו אלינו לניידות טיפול נמרץ אישה כבת 35 וילד כבן 5, האישה שנפגעה מרסיסים בפלג גופה העליון הייתה בהכרה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה והיא פונתה במצב קשה לבי"ח. ילד בן ה-5 סבל פציעה מרסיס בראש ולאחר טיפול ראשוני פינינו אותו כשמצבו בינוני ויציב".

    ‏מנכ"ל מד"א, אלי בין, מעדכן: "בשדרות ישנן שתי זירות עם נפגעים. אחת מהזירות היא קשה – יש בה שני פצועים שאחד מהם הוא ילד בן 6 שנהרג ועוד פצועה אחת באורח קשה. בזירה אחרת, יש פצוע נוסף באורח בינוני ועוד ארבעה פצועים שמוגדרים קלים".

    יעקב ישראל בר יוחאי סגן ראש סניף איחוד הצלה בשדרות מדווח מהזירה: "הגענו למקום יחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה ונתקלנו בילד שנפצע אנושות ובאשה שנפצעה קשה. למרבה הצער נקבע מותו של הילד עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע למספר נפגעים נוספים שסבלו מחבלות ופציעות הדף".

    הפגיעה בבית בשדרות:

    פגיעה בבית באשקלון:

    הזירה באשקלון: מהמשטרה נמסר: כוחות המשטרה פועלים בעיר אשקלון לאיתר זירות בעקבות דיווחים על נפילות טילים ופגיעות במבנים. אנו קוראים לציבור להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות השונות ולהישמע להנחיות השוטרים ופיקוד העורף.

    זירת נפילה באשקלון:

    צילום: פלאש 90

    מעיריית אשקלון נמסר: ככל הנראה, מספר זירות נפילה בעיר אשקלון כתוצאה מירי רקטות לעבר העיר לפני זמן קצר. צוותים עושים את דרכם לשטח בהתאם לדיווחים השונים. מדגישים כי חל איסור להגיע לזירות השונות ויש להימנע מהתקהלויות שעלולות לסכן את חיי התושבים.

    הזירה בנתיבות: במשטרה התקבל דיווח אודות פגיעת רקטות בשני מקומות בנתיבות. מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה כי הרקטות לא גרמו לנזק ונפלו האחת ברחוב והשניה בשטח פתוח בעיר. אין דיווח על נפגעים בגוף או פגיעה ברכוש. חבלן משטרה במקום. הציבור מתבקש להשמע להנחיות השוטרים והנחיות פיקוד העורף.

    נס בשער הנגב: בעקבות מטח הרקטות שנורה לפני מספר דקות, אותרה פגיעה ישירה בגן ילדים ריק מאדם. אין נפגעים בגוף. נזק נגרם לרכוש. בנוסף, שריפה נוספת פרצה בשטח חקלאי מסביב לישוב נוסף במועצה.

    נפילה באשקלון:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות