הישג משמעותי: "השמדנו כמעט לחלוטין את מערך ייצור הרקטות של חמאס וגא"פ"

    קובי פינקלר No Comments on הישג משמעותי: "השמדנו כמעט לחלוטין את מערך ייצור הרקטות של חמאס וגא"פ"

    דובר צה"ל מספר על ההישגים המהירים והדרמטיים במבצע "שומר החומות" בחזית הרצועה ומבהיר כי אמש לא היה ירי לעבר עמק יזרעאל בניגוד לדיווחי חמאס השקריים | החמאס והג'יהאד היאסלאמי הופתעו מיכולות צה"ל והיקף ההפצצות המשמעותי שהביא לפגיעה קריטית | הרמטכ"ל שוחח עם מקבילו האמריקני הלילה

    תקיפת בניין חמאס ברצועה צילום: פלאש 90
    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל מספר היום (חמישי) מסכם את ימי הלחימה עד כה ברצועה וההישגים המהירים והחשובים במערכה, ומעדכן על תוכניות צה"ל ביממה האחרונה: "הלילה מלמד על העמקת ההישג ועל סדקים ראשונים בציבור העזתי. יש הפתעה בתקיפות שלנו בצד העזתי" מספר תא"ל הדי זילברמן ומוסיף, "אנחנו במוכנות לתמרון יבשתי ברצועת עזה".

    יעדי התקיפות וההישגים: הנכסים החדשים שהותקפו הם מטרות ממשל של חמאס. לוקחים את כל מוסדות הממשל: בנקים, משטרה מוסדות שלטון ועוד. התקיפות כללו 7 מטרות הכוללות את בטחון הפנים ועוד שני מבני הבנק המרכזי של התנועה האיסלאמית.

    בנוסף תוקפים מנהרה מנהלתית בתוך בית ספר.

    הלילה (חמישי) שוחח הרמטכ"ל עם ראש המטות המשולבים של ארצות הברית ושטח בפניו את תוכניות צה"ל ואת פעולותיו בשבועיים האחרונים.

    על המצב הפנים עזתי אומר דובר צה"ל: "באשר לסדקים שרואים בתוך הרצועה, ההבנה בצבא היא שהחמאס לא חשב שישראל תגיב בעצמה כזו על השיגור לעבר ירושלים".

    למרות ההצלחות הגדולות בתקיפות מהאוויר, דובר צה"ל מעדכן שיש מוכנות לתימרון קרקעי אבל טרם התקבלה החלטה בנושא.



    0 תגובות