ראה"מ בביקור בסוללת כיפת ברזל: "זה ייקח עוד זמן אבל בתקיפות רבה"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בביקור בסוללת כיפת ברזל: "זה ייקח עוד זמן אבל בתקיפות רבה"

    ראש הממשלה סקר את התקיפות ברצועה ואמר, "עוד מעט אנחנו עוברים את ה-1000 מטרות ברצועה". על הצלחת מערכת כיפת ברזל אמר נתניהו, "אי אפשר להגיע ל-100% אבל הם מגיעים קרוב מאוד לזה"

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (חמישי) בסוללת כיפת ברזל באזור מרכז הארץ, על רקע מטחי הטילים הכבדים לאזור המרכז מתחילת מבצע "שומר החומות".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בביקורו: "אני פה באחת הסוללות של כיפת ברזל, המפקדים, החיילות והחיילים עושים עבודה יוצאת מן הכלל בהגנה על שמי ישראל ואזרחי ישראל. אי אפשר להגיע ל-100% אבל הם מגיעים קרוב מאוד לזה, וכולנו מעריכים את זה פעמיים: אחת בהגנה, ושתיים בהתקפה".

    נתניהו סקר את ההצלחות ואמר, "פעולות ההגנה של סוללות כיפת ברזל נותנות לנו מרחב תקיפה, וצה"ל תקף כבר מאות מטרות, עוד מעט נעבור את ה-1,000, ואנחנו ממשיכים להכות בחמאס תוך כדי הגנה על אזרחינו".

    ראש הממשלה הבהיר כי המערכה רחוקה מסיום, "זה ייקח עוד זמן אבל בתקיפות רבה, הן בהגנה והן בהתקפה אנחנו נשיג את המטרה שלנו – להשיב את השקט למדינת ישראל".

    במהלך ביקורו בסוללה, רה"מ נתניהו קיבל סקירה במקום ממפקד הגנ"א תא"ל גלעד בירן, מג"ד 137 סא"ל מאור גבריאל ומפקד הסוללה רס"ן אסף אוחנה.

    בתום הסקירה שוחח רה"מ נתניהו עם הלוחמים של כיפת ברזל ושמע מהם על הפעילות המבצעית. רה"מ נתניהו הודה לצוות על תרומתו לביטחון תושבי ישראל.

     



    0 תגובות