צה"ל: הנחתנו על עזה מכה שתשפיע על הרצועה שנים רבות

    קובי פינקלר 2 Comment on צה"ל: הנחתנו על עזה מכה שתשפיע על הרצועה שנים רבות

    בצה"ל מסכמים מספר ימים של תקיפות מאסיביות ברצועה ואומרים כי ארגוני הטרור העזתיים ספגו מכה קשה מהפעילות המואצת של של חיל האוויר: תקיפת מספר רבי קומות, עשרות מנהרות, בורות שיגור ופעילי טרור | בצה"ל אומרים כי רוב מערך הייצור של הרקטות הושמד

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיכומים ראשונים שנערכים בצה"ל ובמערכת הביטחון מלמדים על מכה קשה שספגו ארגוני החמאס והג'יהאד האיסלמי בעזה, מהפעילות המואצת של חיל האוויר.

    בשלושת היממות האחרונים תקף והשמיד חיל האוויר 4 רבי קומות ללא שום נפגעים אזרחים, שזו הצלחה מעוררת השתאות. בימי הלחימה הותקפו 33 מנהרות, חוסלו 60 פעילי טרור ונוטרלו 160 בורות שיגור ובכולם כאמור לא נפגע איש.

    בחיל האוויר אומרים שמהרגע הראשון של מבצע 'שומרי החומות' הם הולכים על מערך ייצור הטילים והרקטות של החמאס והג'יהאד וההצלחה גדולה כאשר רוב כושר הייצור הושמד וזה ישפיע מאד הן על הלחימה בעתיד והן על קצב ההצטיידות.

    בחיל האוויר מדברים על מטרות העוצם שהושמדו וכולם ללא נפגעים אזרחיים. יש לציין, כי להפיל בנין של 14 קומות כשאיש לא נפגע בו ולא נפגע אף בנין מסביב, זה בהחלט הישג גדול גם מבצעי וגם תודעתי.

    באשר להגנה על שמי המדינה מתבררת ההצלחה הגדולה של מערכת כיפת ברזל שהצליחה לראשונה ליירט כלי טיס תוקף בלתי מאויש ששוגר מעזה, כאשר היו עוד שלושה ניסיונות נוספים והם יורטו והושמדו גם כן.

    בחיל האוויר מדברים על כך שהם פועלים באופן מדויק ונקי ומספרים גם (עם קריצת עין), שיש עוד גורמים שרוצים להשתתף בתקיפות כנגד ישראל כרגע ללא הצלחה.

    ולאן הלאה? לחיל האוויר יש מלאי גדול ומשמעותי של מטרות והרצון המרכזי שלהם לצד הגברת קצב התקיפות, הוא לשלול לחלוטין את יכולת הייצור המתקדמת זאת לצד פגיעה בעוד בכירים מארגוני הטרור.

    גם עכשיו כבר ניתן לומר, שהושמדה קבוצה איכותית של מחבלי חמאס והמכה הזו תשפיע כאמור שנים קדימה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איזה יופי שאחרי שלפיד קצץ את הקצבאות ובחר לשבת עם האנטישמי של המריצות הוא מעיז לדבר על אחדות, כמה הדיוט הוא יכול להיות?? הוא באמת חושב שהפטפטת שלו מעניינת מישהו " מקום המדינה פעמיים הייתה ממשלה ללא חרדים" מוכר לך אדון לפיד, בעצם זה לא מוכר לך כי יש לך פיצול אישיות… צריך להזכיר את זה לפיצול שלך.. בטח נפגוש אותו בקמפיין הבא… עד אז כדאי שתלך לפסיכיאטר כדי שיטפל בפיצול האישיות שלך…