הבדל של יום ולילה

    עפר גדנקן No Comments on הבדל של יום ולילה

    גם בשבועות – קמח רובינפלד בטכנולוגית ייצור ייחודית, מעניק למאפים מרקם אוורירי, ערכים תזונתיים ותוצאות מעולות שנותנות לכם עוד סיבה להישאר ערים כל הלילה…

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חג השבועות בפתח, ואיתו ריח חלומי של עוגות גבינה, מאפי שמרים, קישים, פוקאצ'ות ועוד אינספור מאפים חלביים שיעשירו את שולחן החג וישאירו טעם של עוד.

    כיום כולם כבר יודעים כי לאיכות הקמח ישנה השפעה ברורה על תהליך האפיה, על הטעם ועל האיכות. כתוצאה מכך, הביקוש לקמח איכותי ומשובח המפיק מאפים מנצחים- גדל פלאים.

    במקביל למגמת האפיה ביתית ההולכת וצוברת תאוצה, גם השאיפה לקידום אורח חיים בריא במשפחה עלתה. מגמה זו מעודדת משמעותית את צריכת הקמחים המלאים. קמחים מלאים מומלצים ביותר לשילוב בתזונה משפחתית מאוזנת, אך יחד עם זאת יותר מורכב לעבוד עמם. כאן נכנס לתמונה המותג רובינפלד שמציע מגוון קמחים מלאים עם ערכים תזונתיים מוספים ומיוצר בטכנולוגית ייצור ייחודית שהופכת את המאפים לאווריריים וטעימים יותר.

    סדרת הקמחים האיכותיים של רובינפלד המלווה אתכם לאורך כל השנה, כוללת מגוון קמחים לבנים ומלאים, וגם את הלהיט של השנים האחרונות בעולם האפיה הבריאה – קמח כוסמין 80%. קמח כוסמין 80% של רובינפלד מיוצר בטחינה ייחודית הכוללת את הגרעין, הנבט וחלקי קליפת הגרעין ובכך מעניק מרקם אוורירי, ערכים תזונתיים וטעם טעים במיוחד. הקמח נעים, עדין, ונוח לשימוש בתהליך האפיה וכמובן התוצאה נפלאה.

    בכשרות בד"ץ העדה החרדית. להשיג ברשתות השיווק ונקודות מכירה נבחרות.



    0 תגובות