מאיר בן דרור במחרוזת מעודנת לימים מיוחדים "ממקומך"

    ארי טננבוים 1 Comment on מאיר בן דרור במחרוזת מעודנת לימים מיוחדים "ממקומך"

    אומן הווקאל מאיר בן-דרור, משחרר לקראת חג השבועות מחרוזת חסידית עדינה לימים מיוחדים, לחנים שונים לשיר "ממקומך" | שיר שקיימים לו לחנים רבים, רציתי לחבר ביניהם ולהנגיש אותם לציבור" אומר בן-דרור | האזינו

    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אומן הווקאל מאיר בן-דרור, משחרר לקראת חג השבועות מחרוזת חסידית עדינה לימים מיוחדים, לחנים שונים לשיר "ממקומך". בן-דרור המכונה בקרב אנשי תעשייה כ'מחזיק תיק ליגת העל בווקאל', קיבץ מספר לחנים שהוא אוהב למחרוזת חסידית אחת שמשובבת אוזן ומרחיבה את הלב. "בחרתי בשיר 'ממקומך', מאחר וזה שיר שקיימים לו לחנים רבים, חלקם גם במוזיקה החסידית המודרנית, רציתי לחבר ביניהם ולהנגיש אותם לציבור".

    מאיר מגלה כי רוחש חיבה לביצועים ולחנים שונים אלה, ולמרות שהשירים בוצעו במקור ע"י זמרים מפורסמים, וחלקם נחשבים לשירים יחסית מוכרים, עדיין הם לא הפכו בשבת ל'המנון' בבתי הכנסת, ולכן קצת נדחקו לשוליים. "כאחד שאוהב את המלודיות של שירים אלו, חשבתי לנסות להחזיר אותם לתודעה ולהראות את היופי שיש בשירים שקטים, שהם לאו דווקא להיטים..".

    כמו את המחרוזות הקודמות, גם הנוכחית הופקה באולפנם הביתי המיוחד של הזוג שמוליק ודנה ישורון. שמוליק עצמו גם מתארח במחרוזת, והשניים מבצעים אותה כדואט, כששמוליק כשהוא גם מלווה את הביצוע ב'קול שני'. "את השיר הקלטתי לפני כשנה, במהלך הקורונה" מגלה בן-דרור "וחשבתי לפרסם אותו לקראת יום ירושלים הקודם, אבל הוא שקט מדי לנסיבות. ואולם אירועי הימים האחרונים מבית ומחוץ, דוחפים אותי להציע לאוהבי המוזיקה היהודית הפוגה מוזיקלית שתעשה לכולנו – טוב".

    את השירים מבצעים במקור: מרדכי בן דוד, יעקב שוואקי ומנדי וואלד.

    "ממקומך" | לחנים: משה לאופר, איצי וולדנר ואיצי באלד | עיבוד: ספיר וולך
    הפקה מוזיקלית: מאיר בן דרור ושמוליק ישורון



    1 תגובות

    מיין תגובות