נעצר חשוד בזריקת בקת"ב לעבר ילד ערבי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נעצר חשוד בזריקת בקת"ב לעבר ילד ערבי

    ח"כ איתמר בן גביר מסר לנוכח העובדה כי מדובר בפורע ערבי: "אלדד יניב, ברק רביד, יריב אופנהיימר, ח"כ יאיר גולן, נעה לנדאו מהארץ. הם גיבורי המקלדת שמיהרו להאשים יהודים והעלילו נגדם עלילת דם. אם לא סליחה מעם ישראל, לפחות שיבקשו סליחה מהילד"

    יפו צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערבי נעצר בזריקת בקבוק התבערה על בית משפחה ערבית ביפו. מביה"ח שיבא נמסר הערב: מצבו של בן ה-12, שנכווה מבקבוק תבערה ומאושפז במחלקה הממוגנת לטיפול נמרץ בבית החולים ספרא לילדים בשיבא, ממשיך להיות יציב. הוא מורדם ומונשם ולא נשקפת סכנה מידית לחייו.

    היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז ת"א בשת"פ השב"כ, פתחו לפני כיומיים בחקירה משותפת, עם קבלת דיווח בדבר חשד להשלכת בקת"ב אל תוך בית ביפו דרך החלון, במהלכו נפגע באורח בינוני נער בן 12 תושב המקום.

    עם התפתחות החקירה ובהתאם לממצאיה, בלשי הימ"ר יחד עם אנשי שב"כ עצרו הלילה (שבת) ביפו את תושב המקום בשנות ה-20 לחייו בחשד למעורבות באירוע. החשוד הועבר לחקירת שב"כ.

    במסגרת דיון בדלתיים סגורות שהתקיים הלילה בבית המשפט, קבע השופט צו אסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה וכל פרט מזהות החשודים.

    לאחר שהמשטרה מאשרת שנעצר ערבי בחשד למעורבות באירוע שבו נפצע קשה ילד בן 12 מבקבוק תבערה. בתחילה עלו חשדות כי מדובר בפשע שנאה יהודי. עם הפרסום האשימו מספר אנשי תקשורת, ח"כ, ופעילי שמאל, יהודים במעשה הנפשע.

    בתגובה מסר יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "אלדד יניב, ברק רביד, יריב אופנהיימר, ח"כ יאיר גולן, נעה לנדאו מהארץ. הם גיבורי המקלדת שמיהרו להאשים יהודים והעלילו נגדם עלילת דם. אם לא סליחה מעם ישראל, לפחות שיבקשו סליחה מהילד בן ה-12 שנפצע קשה".

    ח"כ בן גביר הוסיף: "לאורך כל ההיסטוריה, קמים אנשים מתוכו והופכים לאחוזי תזזית, להכות את עצמם ולהאשים את היהודים, בכל מה שקורה. הגיע הזמן שהאנשים הללו יתעשתו ויבינו, שהם פוגעים במדינת ישראל ובעם היהודי כולו".



    0 תגובות