מטח כבד לבאר שבע, אשקלון ואשדוד; שני הרוגים מפגיעה באשכול | מתעדכן

    קובי פינקלר 2 Comment on מטח כבד לבאר שבע, אשקלון ואשדוד; שני הרוגים מפגיעה באשכול | מתעדכן

    מטחים כבדים לבאר שבע, אשקלון ואשדוד | 2 גברים, ככל הנראה עובדים זרים כבני 30 נהרגו ו-7 נפצעו בהם 1 קשה, 1 בינוני ו- 5 קל מפגיעת רקטה במפעל אריזה באשכול | מתעדכן

    צילום: אלברט סאדיקוב / Flash90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    15:25 – אזעקות נוספות באשקלון והסביבה

    15:15 – לפני זמן קצר, מטוסי קרב של צה"ל תקפו עמדה לשיגור רקטות של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה שממנה בוצע הירי לבאר שבע לפני זמן קצר.

    15:04 – לפני זמן קצר, מטוסי קרב של צה״ל תקף מתחם שיגור רקטות תת קרקעי במחנה פליטים אל מועזי במרכז רצועת עזה. בנוסף, נתקפו שני משגרי רקטות נוספים בצפון ודרום רצועת עזה.

    15:03 – משטרת ישראל: כהמשך לדיווח בדבר פגיעה רקטית ברכב בצומת גורל, בשלב זה עולה כי היו באזור 2 נפילות בשטח פתוח סמוך לצומת אך אין דיווח על פגיעה ברכב בשלב זה.

    15:03 – דיווח ראשוני: פגיעה ישירה בבניין אשר נמצא בהליכי בניה באשדוד

    15:01 – הפגיעה בבאר שבע ברכב: פצוע אחד באורח קל במקום. הרקטה ככל הנראה לא פגעה ישירות ברכב

    14:58 – אזעקת צבע אדום באשדוד ובמועצה אזורית חוף אשקלון

    14:57 – עדכון: פראמדיקים של מד"א קובעים את מותם של 2 גברים כבני 30 ומפנים לבי"ח סורוקה 7 פצועים מרסיסים, בהם 1 קשה, 1 בינוני ו- 5 קל באמבולנסים ובמסוק של מד"א. ככל הנפגעים ככל הנראה עובדים זרים.

    14:52 – האירוע באשכול: עפ"י גורמי רפואה ישנם 2 הרוגים, אחד קשה, 1 בינוני, 5 קל. שוטרים, בהם חבלן משטרה הגיעו למקום ותוך שהם פועלים תחת אש תחקרו את האירוע בו נפגע מקום מגורי עובדים זרים וסייעו בחילוץ והצלה ופינוי המתחם מיושביו.

    14:50 – נמשכים המטחים הכבדים לדרום הארץ – אזעקות באשדוד, אשקלון, באר שבע ועוטף עזה.

    14:48 – צוותי הרפואה של איחוד הצלה שהגיעו למושב במועצה האזורית שפיר מדווחים על נפילה בשטח פתוח, למרבה הנס האירוע נגמר ללא נפגעים.

    צילום: דוברות איחוד הצלה

    צילום: אלברט סאדיקוב / Flash90

    14:46 – אזעקות נוספות באשקלון ואשדוד.

    14:45 – נקבע מותם של שניים מהפצועים באשכול. ככל הנראה עובדים זרים שעבדו במפעל אריזה שנפגע.

    14:39 – דיווח ראשוני על פגיעה ישירה ברכב סמוך לבאר שבע

    14:35 – מטחים כבדים לבאר שבע, אשקלון ואשדוד. דיווח ראשוני על נפילה בקרית גת.

    14:30 – אזעקות בבאר שבע, אשדוד ויישובים נוספים

    14:21 – דיווח על פצועים מפגיעת רקטה במקום למגורי עובדים זרים בתחום יישוב בחבל אשכול: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 10 פצועים, בהם 4 קשה. שוטרים בהם חבלן משטרה בדרכם למקום.

    חובש בכיר במד"א חנניה אלמקייס ופראמדיק מד"א עומר ביטון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו מבנה שעולה באש לאחר שנפגע מרק"ק ומספר פצועים בדרגות פציעה שונות שנפגעו מרסיסים שכבו מסביבו. התחלנו מיד במיון ראשוני על מנת להעריך את מצבם, פצוע אחד היה במצב אנוש, 3 פצועים היו במצב קשה והיתר במצב בינוני וקל. התחלנו מיד בטיפול רפואי מציל חיים ובפינוי הפצועים לבית החולים".

    14:11 – מטח של רקטות לעבר הדרום ויישובי העוטף

    14:10 – חייל צה"ל נפצע באורח קל כתוצאה מירי פצמ"ר במהלך כניסת משאיות סיוע אזרחי לרצועת עזה. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

    14:00 – אזעקות נוספות ביישובי הדרום

    13:46 – במועצה האזורית אשכול מעדכנים על 3 נפילות בשטח המועצה – אין נפגעים בגוף

    13:41 – צעיר בן 19 נפצע באורח קל מרסיסים מפגיעת מרגמה בעוטף עזה והוא פונה לבית החולים ברזילי באשקלון.

    13:09 – דובר חמאס: "הימים הבאים תלויים בישראל ,אם יפסיקו – אנחנו נפסיק. אם יסלימו אנחנו מחויבים להגיב".

    13:08 – לפני זמן קצר, כלי טיס של צה"ל סיכל חוליית פעילים של ארגון הטרור הג'יאהד האיסלאמי הפלסטיני במרכז רצועת עזה, בזמן שהייתה בהכנות לשיגור רקטות לשטח הארץ.

    12:57 – אזעקות נוספות ביישובי הדרום

    12:56 – דובר צה"ל מעדכן: החל מ-08:00 בבוקר, מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל זיהו ותקפו 9 עמדות שיגור רקטות תת קרקעיות ועל קרקעיות לאורך רצועת עזה.

    12:36 – אזעקות נוספות בזיקים. נתיב העשרה. אזור תעשייה הדרומי אשקלון.

    12:32 – אזעקות בזיקים, נתיב העשרה.

    12:28 – לפני זמן קצר, מטוסי קרב של צה"ל תקפו את בתיהם של שלושה מפקדים נוספים ברצועת עזה: ביתו של סגן מפקד החטיבה הצפונית בעיר עזה, רפא סלמאן, ביתו של מפקד פלוגה בגדוד העתודה של ארגון הטרור חמאס בחאן יונס ובית של מפקד פלוגה נוסף בגדוד העתודה של חמאס בדראג' תופח. המפקדים ניהלו בביתם חפ"קים וחמ"לים צבאיים. צה"ל תקף 12 בתי מפקדים בכירים בחמאס ברצועת עזה ב-24 שעות האחרונות.

    12:06 – דובר צה"ל: לפני זמן קצר, צה"ל תקף וסיכל חוליית נ"ט של ארגון הטרור חמאס בחאן יונס.

    12:01 – חמאס נטל אחריות על הירי

    11:58 – לאחר 6 שעות של שקט: אזעקות צבע אדום נשמעות בדקות אלו בדרום וביישובי העוטף. בין היתר נשמעו אזעקות באופקים. מסלול. פדויים. רנן. בטחה. קרית חינוך מרחבים. פטיש.

    11:55 – תושבי עלומים וסעד קיבלו הנחייה מעודכנת: ההנחיה הקודמת מבוטלת וכעת ההנחיה היא שהיה בסמוך למרחבים מוגנים ויציאה מהבית למטרות חיוניות.

    10:53 – לוחמי צה"ל סיכלו נסיון פיגוע משולב בחברון: מחבל חמוש במטעני נפץ, נשק מסוג קרלו וסכין ניסה לבצע פיגוע משולב לעבר לוחמי צה״ל ביישוב היהודי בחברון, במרחב החטיבה המרחבית "יהודה". לוחמי צה״ל זיהו את המחבל שהתקרב לעברם, ניסה לירות ולהשליך לעברם מטען. הלוחמים הגיבו בירי וניטרלו את המחבל. אין נפגעים לכוחותינו.

    10:52 – תושבי היישובים סעד ועלומים קיבלו הנחייה להיכנס למרחבים מוגנים עד להודעה חדשה.

    9:11 – דובר צה"ל: לפנות בוקר זוהה והופל מל״ט אשר התקרב לגבול המדינה באזור עמק המעיינות. המל״ט היה במעקב על ידי יחידות הבקרה האווירית. שברי המל״ט נאספו על ידי כוחות הביטחון.

    7:32 – דובר צה"ל: נכון לשעה 07:00: החל מהשעה 19:00 אמש, זוהו כ-90 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. כ-20 שיגורים נפלו בשטח הרצועה. לוחמי ההגנה האווירית יירטו עשרות רקטות על פי מדיניות היירוט.

    7:29 – בצה"ל מסכמים את אירועי הלילה ומדווחים על תקיפה נרחבת ברצועה: 110 חימושים מדוייקים הוטלו על ה'מטרו', מטוסי קרב של צה"ל תקפו בשכונת רמאל שבמערב העיר עזה, הושמדו 6 קנים רב קניים שהיו מכוונים לגוש דן.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תיקון:
      זה לא 6 שעות של שקט, זה 6 שעות של התחמשות!!!