הלילה: צה"ל המשיך בתקיפות הנרחבות ברצועה

    קובי פינקלר No Comments on הלילה: צה"ל המשיך בתקיפות הנרחבות ברצועה

    עיקר התקיפות היו ב'מטרו' בדרום עזה 52 מטוסים עם 110 חימושים בסדר גודל של 12 ק"מ | נכשלו ניסיונות במהלך המבצע לחסל את מוחמד דף | עיקר הירי של החמאס היה הלילה לעבר בסיסי חיל האויר של תל נוף וחצור

    תקיפות ברצועה צילום: פלאש90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מבצע 'שומר החומות': מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל המשיכו הלילה (בין שלישי לרביעי) בתקיפת מערך המנהרות, ה'מטרו' שלב ה' במרחב חאן-יונס ורפיח שבדרום רצועת עזה. במסגרת התקיפה שארכה 25 דקות, הותקפו כ-40 מטרות תת-קרקע של ארגון הטרור חמאס. התקיפה בוצעה על-ידי 52 מטוסי קרב תוך שימוש בכ-120 חימושים מדויקים.

    צילום: פלאש90

    כמו כן, צה"ל תקף באופן ממוקד גאוגרפית, מספר מטרות של חמאס בשכונת חאן יונס ורפיח. התקיפות שילבו מספר מרכיבים ביניהם: מטרות תת-קרקע, מטרות פיקוד ושליטה ומוצבי חמאס. מטרתה של התקיפה המשולבת הינה לפגוע באופן ממוקד וקשה באזור גאוגרפי ספציפי. בין המטרות: מחסן אמל"ח הממוקם במשרדי מטה ביטחון הפנים של ארגון הטרור חמאס בחאן יונס, תשתיות טרור שמוקמו בבתי מפקדים של ארגוני הטרור, ומרכז פיקוד ושליטה של ארגון הטרור חמאס ברפיח.

    צילום: פלאש90

    בנוסף הותקפו יעדים נוספים ברצועת עזה של ארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי, ביניהם: חמ"ל רקטי, דירה מבצעית המשמשת את המערך הרקטי של הארגון וחמ"ל גא"פ שנעשה בו שימוש לירי רקטי במהלך מבצע "שומר חומות".

    מטוסי קרב וכלי טיס תקפו גם מספר עמדות שיגור ירי רקטי על-קרקעיות ותת-קרקעיות של ארגוני הטרור שכוונו לפגיעה במדינת ישראל ואזרחיה.

    צילום: פלאש90

    בצה"ל מודים הבוקר כי ניסו לחסל את רמטכ"ל החמאס, מוחמד דף פעמיים במהלך המבצע אך הניסיות כשלו והוא הצליח לחמוק מן החיסולים.

    נכון לשעה 07:00 הבוקר, החל מהשעה 19:00 אמש, זוהו כ-50 שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. מתוכם, כ-10 שיגורים נפלו בשטח הרצועה.



    0 תגובות