"ארבעים וחמישה" – השיר לעילוי נשמת קדושי מירון

    ארי טננבוים No Comments on "ארבעים וחמישה" – השיר לעילוי נשמת קדושי מירון

    העולם היהודי הזדעזע עד עמקי נשמתו מהאסון הנורא שפקד אותנו בל"ג בעומר | לפרויקט הצטרפו בשמחה ובהתנדבות הזמר והפייטן חיים אלון יחד עם בנו – ילד הפלא יצחק אלון, שהצליחו בשירתם המרגשת להעביר את המסר שהשיר טומן בחובו | האזינו

    צילום: ראובן סיגרון
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בביצוע: שמואל חיות – חיים אלון – יצחק אלון – יעקב אוחיון

    העולם היהודי הזדעזע עד עמקי נשמתו מהאסון הנורא שפקד אותנו בל"ג בעומר, ערב הילולת רבי שמעון בר יוחאי במירון. למרות שעברו שלושים יום הכאב עדיין בליבנו והמסרים המחזקים שיצאו מבתי האבלים עדיין מהדהדים בראשנו.

    יממה לאחר האסון, יעקב אוחיון – פעיל חברתי מוכר מבאר שבע, חווה שבת כואבת מאוד, כשהוזמן לעלות חזן לבית הכנסת פרץ מתוכו הלחן הטורקי הידוע ודמעות זלגו על לחייו יחד עם שאר המתפללים. במהלך אותה שבת פתאום החלו להיכתב במוחו מילים ומיד במוצ"ש לקח נייר שהזדמן לידו וכתב עם עט את 'ארבעים וחמשה'.

    לפרויקט הצטרפו בשמחה ובהתנדבות הזמר והפייטן חיים אלון יחד עם בנו – ילד הפלא יצחק אלון, שהצליחו בשירתם המרגשת להעביר את המסר שהשיר טומן בחובו.

    כשהרב אביגדור חיות שליט"א, אביו של ידידה ז"ל קיבל אליו את המילים הוא מיד הסכים לרעיון שבנו יבדלחט"א שמואל ישיר בקליפ ויחד הם יסעו למירון, למקום התופת – כדי לצלם קליפ מרגש וזאת למרות הרגשות והגבס שעדיין נותר ברגלו של האב.

    את ההקלטות הם קיימו כשהמבצע 'שומרי החומות' החל. מעל האולפן בבאר שבע עפו גראדים ואזעקות נשמעו בזו אחר זו, אך במסירות נפש רבה הפרויקט יצא לדרך ועכשיו הוא שלכם, מלא במסרים ובאמונה.

     

    קרדיטים:
    מילים: יעקב אוחיון | לחן: טורקי
    הוקלט באולפני: שי הפקות
    צילום סטילס, וידאו: ראובן סיגרון | עריכה וסאונד: אליאור חטב
    עיצוב עטיפה: Lachyani's, מור לחיאני
    הפקה בימוי וניהול: אמן הפקות- 050-3541444
    יחסי ציבור: Lachyani's, יוסי לחיאני



    0 תגובות