שר החוץ נזף בשגריר צרפת: "דבריו של שר החוץ פרס לטרור"

    מוטי סבן No Comments on שר החוץ נזף בשגריר צרפת: "דבריו של שר החוץ פרס לטרור"

    שר החוץ אשכנזי זימן לשיחת נזיפה את שגריר צפרת בישראל, על רקע דבריו החמורים של שר החוץ הצרפתי כי ישראל עלולה להפוך למדינת אפרטהייד, "דברי שר החוץ אינם מקובלים ומעוותים את המציאות"

    גבי אשכנזי צילום: פלאש 90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המשבר בין ישראל לצרפת. לאחר ההוקעה על ידי ראש הממשלה את דבריו שר החוץ הצרפתי כי ישראל עלולה להפוך למדינת אפרטהייד. שר החוץ גבי אשכנזי זימן ללשכתו במשרד החוץ לשיחת נזיפה את שגריר צרפת בישראל.

    אשכנזי הבהיר לשגריר הצרפתי כי דבריו של שר החוץ אינם מקובלים, אינם מבוססים ורחוקים מהמציאות וישראל דוחה אותם על הסף. אשכנזי הבהיר לשגרירי כי ישראל מצפה מידידותיה שלא להתבטא בצורה חסרת אחריות אשר נותנת רוח גבית לגורמים קיצוניים ולפעילות אנטי-ישראלית.

    שר החוץ אשכנזי הביע דאגתו מהעלייה באירועי האנטישמיות בצרפת והדגיש כי הוא מצפה מהמנהיגות בצרפת לגנות אירועים אלו ולפעול להפסקתם. השר אמר: "דברי שר החוץ אינם מקובלים ומעוותים את המציאות. ישראל היא מדינה דמוקרטית שומרת חוק ואני מוחה בתוקף על כל ניסיון לערער על עובדה זו ועל יסודותיה של מדינת ישראל".

    עוד הוסיף: "צרפת התעלמה באופן מופגן מכל צעדי המנע שעשתה ישראל למניעת ההידרדרות ודבריו של שר החוץ נותנים, הלכה למעשה, פרס לגורמים קיצוניים ולארגוני הטרור, בראשם ארגון הטרור חמאס".



    0 תגובות