אסנת מארק: "סער ובנט רוצים לפרק את הליכוד"

    מהדורת הבוקר No Comments on אסנת מארק: "סער ובנט רוצים לפרק את הליכוד"

    ח"כ לשעבר אסנת מארק ל'קול חי': "גם אם נתניהו יגיד 'אני זז ומתפטר לגמרי' הם לא יבואו לממשלה עם הליכוד. סער ובנט קיבלו על עצמם משימה – לפרק את הליכוד, לא רק את נתניהו. כי הם מבינים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי"

    נפתלי בנט צילום: פלאש 90
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ לשעבר אסנת מארק תוקפת את יו"ר ימינה: "בנט שיקר את כל מדינת ישראל במשך חודש וחצי כשאמר 'אני רוצה ממשלת ימין' ואחר כך שאמר ש'ממשלת השינוי ירדה מהפרק'. זו פשוט ההונאה הכי גדולה שהייתה כאן. הבעיה באמת הגדולה שלנו זה לאן ילכו הדברים הגדולים שיש לטפל בהם, כמו פתיחת עסקים בשבת".

    מארק הוסיפה בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "נתניהו אמר 'אני מוכן לזוז'. ממשלת הרוע הזו, היא לא שינוי ולא אחדות. עד לפני דקה הגברת ממרצ הייתה לוקחת כדור נגד בחילה כשהיא אומרת את השם בנט ופתאום היא מוכנה לשבת איתו כי 'צריך אחדות בעם'. לא, כי צריך להעיף את נתניהו. זה מה שיש להם להציע".

    עוד הוסיפה מארק: "אנחנו עכשיו מתקפלים בפני 2 מיליון אנשים שרצו את נתניהו כראש ממשלה. צריך להפוך כל אבן ולעשות כל מה שאפשר כדי להוריד מהפרק את הממשלה הרעה הזו שתבוא לעולם. הרי גם אם נתניהו יגיד 'אני זז ומתפטר לגמרי' הם לא יבואו לממשלה עם הליכוד. סער ובנט קיבלו על עצמם משימה – לפרק את הליכוד, לא רק את נתניהו. כי הם מבינים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי".



    0 תגובות