החכי"ם לבנט: "השקרן הגדול ביותר בפוליטיקה לא יגיד לנו כיצד לנהוג"

    איתי גדסי No Comments on החכי"ם לבנט: "השקרן הגדול ביותר בפוליטיקה לא יגיד לנו כיצד לנהוג"

    נבחרי הציבור החרדי ביהדות התורה ובש"ס, הגיבו למתקפה החריפה מצד בנט כנגד הציבור החרדי, "לאורך כל הדורות ידענו לעמוד איתנים מול העומדים עלינו לכלותינו ויכולנו להם"

    דרעי, גפני וליצמן צילום: פלאש 90
    9:11
    29.03.24
    אתר קול חי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דפים ל'-ל"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המתקפה משולחת הרסן של ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, כנגד נבחרי הציבור החרדי, תוך הפניית אצבע מאשימה על הגורמים שהביאו לאסון מירון, עוד לפני הקמת ועדת החקירה. נבחרי הציבור החרדים לא ישבו בחיבוק ידיים והשיבו לבנט במתקפה חריפה וחסרת תקדים.

    בתגובת סיעות יהדות התורה וש"ב לבנט נכתב: "מי שקרא ללפיד שותפו החדש-ישן "טעות חמורה". ו”האיש שאחראי לקיטוב ולשנאה בישראל”, מגלגל כעת עיניים לשמיים ומדבר על אחדות ואיחוי".

    עוד הוסיפו, "מי שחבר לאיווט גדול רודפי הדת ומחוללי ההסתה בימינו, מטיף לנו על ריפוי ושינוי השיח. איבדת כל גבול והגיון בדרך לסיפוק פוליטי רגעי".

    נבחרי הציבור החרדי תקפו את בנט על השימוש הציני באסון מירון, "הבריחה המביכה שלך מהביקורת נגדך תוך שימוש ציני ומביש באסון הנורא במירון, ותוך פגיעה מזעזעת בהרוגים ומשפחותיהם, מוכיחה את איבוד ערכיך ומסוכנותך להחזיק בהגה השלטון".

    החכי"ם הבהירו, "אנחנו נהיה אלו שנדרוש ממך חקירה ותיקון במירון, ולא ניתן לך להתחמק מכך. אתה צבוע וחסר בושה".

    החכי"ם החרדים לא נרתעו מדבריו והבהירו לבנט, "עם ישראל ותורת ישראל, חזקים ממך ומשותפיך החדשים. לאורך כל הדורות ידענו לעמוד איתנים מול העומדים עלינו לכלותינו ויכולנו להם, בעזרת השם".

    בסיום ההודעה נכתב בחריפות כי "כמי שמחזיק בתואר השקרן הגדול ביותר בפוליטיקה הישראלית, אנו לא מצפים ממך לכלום ולא סומכים עליך בשום דבר. תראה איך אתה נראה בקרב בוחריך מול הבטחותיך שנמסו על הקרח ורק אחר כך תגיד לנו כיצד לנהוג" נאמר בהודעת יהדות התורה וש"ס.

     



    0 תגובות