המפכ"ל נגד בן גביר וגולן: "לא יוכלו לעלות להר או לצעוד עם הדגל"

    איתי גדסי No Comments on המפכ"ל נגד בן גביר וגולן: "לא יוכלו לעלות להר או לצעוד עם הדגל"

    מפכ"ל המשטרה בהחלטה תקדימית, פוגע בחסינות חברי הכנסת מאי גולן ואיתמר בן גביר ואוסר עליהם לצעוד משער שכם לכותל המערבי עם דגל ישראל, בנוסף אוסר על בן גביר לעלות להר הבית. ההחלטה נומקה כי השב"כ הזהיר מפני התגברות הפרות הסדר בגלל מעשיהם

    ח"כ בן גביר בכניסה להר הבית מעוכב ע"י השוטרים צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דרמה בכנסת: קצין הכנסת הודיע היום (רביעי) לח"כ איתמר בן גביר כי על פי החלטת מפכ"ל המשטרה, לא תותר כניסתו מחר ובשישי להר הבית וזאת לאור הערכות של גורמי המודיעין והשב"כ כי: "עלייתו של ח"כ בן גביר להר הבית בעת הנוכחית, עלולה במידה גבוהה של ודאות להוביל להגברת המתיחות בהר הבית ולעורר הפרות סדר שאף יקרינו על מעגלים רחבים יותר עד כדי פגיעה בביטחון המדינה".

    בנוסף, הודיע קצין הכנסת לחברי הכנסת בן גביר ומאי גולן, כי צעדת הריבונות שתכננו למחר (חמישי) משער שכם ועד לכותל המערבי עם דגלי ישראל, לא תתאפשר נוכח הערכת גורמי המודיעין והשב"כ כי: "פעילות חברי הכנסת עלולה במידה גבוהה של ודאות להביא לפגיעה חמורה בסדר הציבורי כד כדי פגיעה בביטחון המדינה".

    מדובר בהחלטה תקדימית של מפכ"ל הפוגע בחוק חסינות חברי הכנסת. ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "קץ הדמוקרטיה. במקום להתמודד עם הפורעים המשטרה פוגעת בחסינות חברי הכנסת שמבקש לצעוד עם דגל ישראל בבירת ירושלים, מאה מטר מהרכבת הקלה".

    בן גביר הוסיף: "המפכ"ל נכשל בטיפול פורעים בלוד, בדרום ובהר הבית ועכשיו בהחלטה חסרת תקדים הוא שולל את חופש התנועה לחבר כנסת. אנימצפה שרוה"מ יהפוך את החלטתו".



    0 תגובות