מלכיאלי: "בנט היה מביא גם חברי פרלמנט בסוריה כדי להיות ראה"מ"

    איתי גדסי No Comments on מלכיאלי: "בנט היה מביא גם חברי פרלמנט בסוריה כדי להיות ראה"מ"

    יו"ר סיעת ש"ס ח"כ מיכאל מלכיאלי בריאיון ל"מהדורת הבוקר" תוקף בחריפות את ראש הממשלה המיועד בנט ואומר, "עשה מעשה של "תמות נפשי עם פלישתים". על הסכנה: "אין נציג אמיתי אחד לציבור החלש במדינת ישראל"

    צילום: פלאש 90
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת שס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" והתייחס להכנות לאופוזיציה, על רקע נאומו התקיף כנגד בנט, "אנחנו מוטרדים שלא יהיה נציג לפריפריה, אין דובר אמיתי לציבור החלש במדינת ישראל, לא יהיה מי שידאג לעולם התורה זאת האמת, לא מודאגים מג'ובים וכספים".

    מלכיאלי תוקף את בנט על השלכת כל האידאולוגיה שטען שהיה לו, "בשונה מאיתנו אין לבנט כלום, יש לבנט רק שיירה של רכבים שחורים עם פנסים כחולים בכביש 1 שיפנו לו את הנתיב".

    האם שיש אדם חובש כיפה "אם השמאל היה מנצח זה בסדר, צריך גם לדעת להפסיד. כאן זה נוכלות, השמאל לא ניצח הוא שטן פה. רק בזכות העובדה אחת, שיש כן איש שקרן וחצוף, שרימה את עם ישראל בשביל לקבל תעודה של ראש ממשלה".

    על השאלה האם נתניהו והמפלגות החרדיות לא עשו הכל למנוע את הקמת הממשלה? השיב מלכיאלי, "שהציעו להם שנתניהו יפנה את הכיסא תמורת שנה וחצי לסער ושנה וחצי לבנט לא שמעת שהם רוצים, כי בנט רצה "תמות נפשי עם פלישתים", העיקר שהוא יהיה ראש ממשלה, ולקח איתו את כל סיעתו ואת סער וסיעתו. דווקא מהמקום הכי גרוע שעם ישראל נמצא שעם ישראל במלחמה הוא עשה את מעשה הנוכלות הכי קשה".



    0 תגובות