גפני תוקף: "הכל שקרים, הכל תוכנן מראש"

    אסתי פלד No Comments on גפני תוקף: "הכל שקרים, הכל תוכנן מראש"

    בדרך לאופוזיציה: ראשי המפלגות החרדיות בראיונות לקול חי | יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני בריאיון ל'קול חי': זו ממשלה נגד היהדות. בנט שקרן, הוא שיקר לבוחריו. גם לנו הוא שיקר, שהברית עם לפיד הסתיימה. בזמן שחטפנו רקטות – שליחיו חילקו טופינים. הוא שקרן כרוני, כמו מאפיה, רק ששם דוברים אמת"

    משה גפני צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    בדרך לאופוזיציה: יו"ר יהדות התורה ויו"ר ועדת הכספים היוצא, ח"כ משה גפני תוקף בחריפות את ממשלת בנט-לפיד: "ראיתי את ההסכמים שנחתמו. פחדתי מקיטרוג גדול בשמים. לקחו את עם ישראל וערכי ישראל – ורומסים אותו. הם מתריסים כלפי שמיא "אין לנו חלק ונחלה". כל מיני מילים מכובסות של "וטו" גרמו לנו להגיב ככה".

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, אומר גפני: "לא דיברנו על תקציבים, יש נושאים נוספים שחשובים לכל יהודי מסורתי. סירבנו לשתף פעולה עם הסחטנות, שקודם להרוס את היהדות – ושאז נכנס. אנחנו לא רוצים, אבל בכל מקרה ליברמן אמר שהוא לא רוצה אותנו. על ידיו – הם מכרו את המדינה".

    גפני מדגיש: "לא להיות תמימים, זו ממשלה נגד היהדות. בנט שקרן, הוא שיקר לבוחריו. גם לנו הוא שיקר, שהברית עם לפיד הסתיימה. בזמן שחטפנו רקטות – שליחיו חילקו טופינים. הוא שקרן כרוני, כמו מאפיה, רק ששם דוברים אמת".

    "הנדל "הציע" לציבור החרדי לא להקשיב לנו", אומר גפני. "כל אחד שיש לו השפעה ציבורית, צריך לקחת אחריות. לפני שאתה עיתונאי אתה גם אדם חרדי. זה לא ימים רגילים שבהם אתה מבקר אותנו, אתה לא יכול לעמוד מהצד. הציעו לי להישאר להיות יו"ר ועדת הכספים ולא הסכמתי. הנדל חצוף, אם יהיה בי"ד בשמיים, הוא יהיה שם גם".

    "לא החלטנו עדיין, אבל להערכתי לא נהיה בהשבעת הממשלה", מוסיף יו"ר ועדת הכספים היוצא. "לא דיברנו על כסף, פשוט זעקנו על בסיסי היהדות. ניוועץ עם חברינו ביהדות התורה ובש"ס, אבל אני לא רוצה להיות בהשבעה".

    לדברי גפני: "הכול תוכנן מראש. סמוטריץ' האשם הראשון, הוא היה צריך לתת לנתניהו לנהל מו"מ. אבל האשמים העיקריים זה בנט ושקד. הכול שקרים, הכול תוכנן מראש. הם רצו שנישאר בחוץ".

    "יש סדרי עדיפויות, קודם כל יהדות ותורה. לפני אומן וקורונה, הכול באמת עוול שאין כדוגמתו. אבל מה הפיתרון? לחלל שבת?. כל מי שלא הצביע לנו, נושא באחריות. נעשה הכול כדי להפיל את הממשלה הזאת. יש שם ניגודים מוחלטים", מוסיף גפני.



    0 תגובות