חולמים על בית פרטי? כדאי שתכירו את חברת יוסיאן

    אליהו גרין No Comments on חולמים על בית פרטי? כדאי שתכירו את חברת יוסיאן

    יש לכם קרקע וחולמים על בית פרט מבלי לבזבז את כל כספכםי? כדאי שתכירו את חברת יוסיאן | מנכ"ל החברה אלרם יוסיאן בטור מיוחד על הסטארטאפ המדהים שיחסוך לכם הרבה כסף | קראו:

    בניה בגוש עציון צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יש לכם קרקע וחולמים על בית פרטי? כדאי שתכירו את חברת יוסיאן. בימים שבהם הריבית נמוכה ומאפשרת משכנתא בתנאים נוחים, לצד עלייה מתמדת במחירי הנדל"ן, והקורונה שכפתה תנאים של ריחוק חברתי וצורך במרחב, רבים מבקשים להגשים את חלום הבית הפרטי- הבית המעוצב לפי הצרכים האישיים, לפי תקציב (לפחות בשלב התכנון) ובאזור המועדף על הרוכשים.

    אלא שמדובר בסוגיה מורכבת מכמה סיבות: השטחים המיועדים לבנייה חד קומתית מצטמצמים ככל שחולף הזמן כאשר מדינת ישראל גדלה ועתודות הקרקע מצטמצמות. בנוסף, גם אם בתחילת הדרך קבענו מחיר, הרי שעבודה מול קבלנים רבים, עיכובים ושאר דברים בלתי צפויים- מובילים לעלייה דרמטית בהוצאות.

    תחום הבניה הפרטית אם בווילות, ואם בצמודי קרקע שהינו תחום שעד לאחרונה היה נשלט על ידי קבלנים אזוריים ללא כל הסדרה. על מנת לבנות בית פרטי בישראל, אדם מן השורה היה צריך לאתר תחילה את בעלי המקצוע הרלוונטיים )ויש עשרות כאלו(, לנהל איתם משא ומתן ולהתנהל מולם במקביל – נתון שכמעט   ואינו אפשרי. בנוסף, התקציב איתו נכנסים לפרויקט כמעט תמיד הולךוגדל, לוחות הזמנים משתנים גם כן ומתארכים והלקוח למעשה מפסיד לא מעט זמן וכסף ומוצא עצמו עובד שעות על גבי שעות בבניית בית חלומותיו.

    אלרם יוסיאן – מנכ"ל ובעלים יוסיאן בילדינגס, הקים חברה שתכליתה לתת מענה לבעיות הללו ולייצר מקום אחד אשר יטפל בבניית הבית מתחילת העבודה על אישורי הבניה בקרקע ועד לקבלת מפתח.

    נתחיל מההתחלה. היכן בונים בתים פרטיים ומה המחירים של בית פרטי בישראל? עתודות הקרקע שמאפשרות בנייה של בתים פרטיים בישראל מצויות לרוב ביישובים בפריפריה ובאזור יהודה ושומרון. מנתוני הלמ"ס עולה כי כ-67% מהתחלות הבנייה של צמודי קרקע בוצעו בערים וביישובים עירוניים )888,3 ;)כ -%12 במושבים ובקיבוצים (התחלות בנייה של 685 צמודי קרקע ו -708 צמודי קרקע בהתאמה) וכ-9% ביישובים כפריים.(534 ). מחיר בית פרטי בב"ש יעמוד בממוצע על כ 95.1 מיליון ₪ (בשנת 2020 )מחיר בית פרטי ברחובות יעמוד על 1.2 מיליון ₪, בירושלים על 9.3 מיליון ₪ ובת"א על כ5 מיליון ₪.

    אלרם, האם כדאי לקנות קרקע או בית יד 2 ? ובכן, התשובה תלויה במידת המיידיות שאתם זקוקים לבית והאם הקרקע מיועדת להשקעה או למגורים שלכם. אם אין כל לחץ לבניה מיידית ואתם חושבים על מעבר עוד 10-7 שנים, או שאם מדובר בהשקעה, הרי שאם תקנו את הקרקע לפני שייבנה עליה הבית – העלויות תהיינה נמוכות יותר. אם אתם זקוקים לבית בהקדם- בטווח של 3 השנים הקרובות, אנו ממליצים לרכוש קרקע שכבר אושרה לבניה פרטית וניתן להתחיל ולבנות עליה את הבית באופן מיידי. כך או כך, גם בתים יד 2 ניתן להרוס ולבנות על הקרקע בית חדש ומודרני בהתאם לאישור התוכניות, אם כי זו אופציה שככל הנראה תהיה יקרה יותר.

    איך מתכננים תקציב לבניית בית פרטי? בעלי מגרשים רבים נכנסים אל תהליך הבנייה אחרי שהגדירו לוח זמנים ותקציב, אלא שריבוי בעלי המקצוע והספקים עלול לייצר כשלים רבים שיפגעו בתוכנית המקורית ויגרמו להוצאות רבות שאינן צפויות.

    אז מה עושים? בדיוק לעניין זה מצאנו פתרון. חברת יוסיאן בילדינגס מנהלת את כל התהליכים תחת קורת גג אחת, ומתחייבת לתקציב סופי וללוח זמנים המעוגן בחוזה. כך- גם אין הפתעות והוצאות לא צפויות וכל בעלי המקצוע מסונכרנים זה עם זה: קבלן השלד הבונה את כל יסודות הבית, קבלני התשתיות והביוב, החשמל, האלומיניום, המטבחים. כל אלה עובדים ומתנהלים מולנו – חברה אחת ומנוסה מאד, המרכזת, מבצעת ומפקחת על התהליך כולו והיועצים השונים מועסקים על ידה ישירות. החברה מעסיקה מהנדס, מנהל עבודה ומפקח. אלה מקבלים דיווח מלא ממנהל העבודה, מעודכנים בכל התהליך, והכי חשוב- אחראים לתוצאות. העבודה היא בשקיפות מלאה מול הלקוחות – אותם אנו מלווים גם שנים קדימה.

    האם בניית בית פרטי דרככם תעלה יותר מבניה עצמאית? כידוע, ללקוח פרטי יש כוח קנייה מוגבל, והמחירים ברכישת חומרי הגמר יהיו גבוהים יותר לעומת רכישת סיטונאית. כח הקניה הגדול שלנו מאפשר להעניק ללקוחותינו מחירים אטרקטיביים לצד שקט נפשי וביטחון. החברה פועלת בפריסה ארצית ומעניקה ללקוחותיה סל פתרונות שלם, ייחודי ומותאם עבורה.

    "אנו מאפשרים ללקוח להגשים את חלום בניית הבית בדיוק על פי צרכיו ותקציבו" אומר יוסיאן. "מחלקת התכנון מבצעת את התכנון הראשוני כולל הגשת התוכנית וייצוג מול הרשויות עד לקבלת היתר. מחלקת הביצוע עובדת בסנכרון מלא עם מחלקות הרכש והתפעול בכל הנוגע ליועצים מקצועיים, חומרי בניה וכל הקשור לבנייה עצמה. הלקוח עומד בקשר רציף רק מול גורם אחד (מנהל הפרויקט) שמעדכן אותו על כל שלב בבניית הבית. הלקוחות זוכים לביטחון מלא על ידי תשלום לאחר ביצוע כל שלב.

    אלרם מסכם ואומר : מדובר בבשורה של ממש לשוק הבניה הפרטית בישראל. לא עוד חריגות תקציב או זמנים, לא עוד התעסקות והבטחות שווא מול עשרות גורמי מקצוע ולא עוד קשיים ועוגמת נפש בדרך לבניית הבית. יש חברה אחת שמנהלת את כל התהליך מ א' ועד ת' במקצועיות ובשקיפות תוך מתן שקט נפשי ללקוחותינו".



    0 תגובות