לאחר לחץ פוליטי: אושר מתווה צעדת הדגלים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לאחר לחץ פוליטי: אושר מתווה צעדת הדגלים

    לאחר מחאות ולחץ פוליטי על המלצת מפכ"ל משטרת ישראל לא לאשר את מצעד הדגלים המסורתי שהתבטל ביום ירושלים הושג מתווה מוסכם | רוב הצועדים יופנו לעבר שער יפו ולא יעברו דרך שער שכם

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מארגני צעדת הדגלים ומשטרת ישראל הגיעו להסכמה על קיום מצעד המצעד לציון איחודה של ירושלים ביום שלישי הקרוב במקום במועד הקבוע ביום ירושלים שבוטל בעקבות איומי ארגון הטרור חמאס. אתמול צעד חבר הכנסת איתמר בן גביר בשער שכם ועורר התגרות והתנגדות בקרב התושבים הערביים באזור.

    לפי הסיכום, המצעד יצעד מרחוב הנביאים דרך רחוב סולטאן סולימאן עד שער שכם שם, ברחבת השער, תתקיים הרקדה המונית עם דגלי ישראל. משם ימשיכו הצועדים לכיכר צה"ל דרך שער יפו ויכנסו אל הכותל המערבי חלקם דרך הרובע המוסלמי ובחלקם דרך הרובע היהודי (מסיבות של בטיחות וכדי למנוע צפיפות יתר).

    מארגני המצעד שניהלו קמפיין בימים האחרונים נגד הביטול שהסתמן, מסרו: אנו מודים למשטרת ישראל, למפכ"ל ולמפקד מחוז ירושלים על שיתוף הפעולה ושמחים שדגלי ישראל יונפו בגאון לאומי ברחובות העיר העתיקה על כל חלקיה.

    מארגני הצעדה הוסיפו כי "אנו קוראים לכל אזרחי ישראל להצטרף אלינו ביום שלישי הקרוב עם דגלי ישראל, להרים על נס את גבורת עם ישראל ולרקוד בשמחתה של ירושלים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בשביל מה להתגרות באומות?