מגוון פתרונות שיעשו לכם טוב בעיניים

    עפר גדנקן No Comments on מגוון פתרונות שיעשו לכם טוב בעיניים

    עינית, רשת האופטיקה המובילה, מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של פתרונות לראייה משופרת ושמירה על בריאות העיניים.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רשת עינית, המובילה בתחום האופטיקה, מאפשרת מגוון רחב של פתרונות לשמירה על בריאות העין בכל מצב ובהתאם לסביבה המשתנה – עונות השנה, שינויי אקלים, אירועים מיוחדים, שיקולי נוחות וכמובן נראות בהתאמה מקסימלית לצרכי הלקוחות. לקראת עונת הקיץ, ובייחוד לפני תקופת החופש הגדול לבתי הספר והסמינרים ובהמשך גם בין הזמנים לבחורי הישיבות, מציעה עינית מגוון מסגרות איכותיות בעיצוב עכשווי למשקפי שמש בהתאמה אישית. משקפי השמש של עינית הינם איכותיים ומעוצבים בקפידה, המאפשרים ליהנות מפעילות גם בשמש עם הגנה מקסימלית על העיניים מקרינתה.

    בנוסף, עינית מספקת פתרונות גם לשחייה באמצעות משקפי שחייה-ראייה אטומים למים. משקפי השחייה של עינית מאפשרים ליהנות משחייה בים או בבריכה מבלי להתפשר על איכות הראייה, ולא פחות חשוב – ללא הפרעה של כניסת מים הגורמים לצריבות וגירויים בעיניים. הרכבת המשקפיים לפני שחייה מספקת הגנה על העיניים מפני יובש וגירויים חיצוניים הנובעים מהכלור או מליחות מי הים, ומאפשרת במקביל שמירה על ראייה משופרת בדיוק כמו עם משקפי הראייה הרגילים.

    כמו כן לעינית פתרונות מתקדמים לתלמידי הכיתות הנמוכות עם משקפיים מותאמים, לבעלי עדשות מגע עם כל האביזרים והתכשירים הנלווים, לחתנים וכלות, וכמובן לכל המשפחה המורחבת שתמיד תמצא את מבוקשה באופן המיטבי והמותאם ביותר לצרכים האישיים.

    לצד מסגרות המשקפיים ממיטב המותגים האיכותיים בעולם, ברשת עינית ניתן ליהנות מצוות אופטומטריסטים מקצועיים ומשירות אישי על לבחירת המוצר המתאים ביותר. צוות עינית מורכב מאנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום שיתאימו עבורכם את המסגרות המתאימות ביותר בהתאם לדרישות הפרטניות, וכך גם מעניקים בסניפים הפזורים ברחבי הארץ שירות מיטבי המספק פתרונות לכל עונות השנה ולכל עיתוי. בנוסף, סניפי השירות של עינית מציעים את כל האביזרים המשלימים באיכות הגבוהה ביותר כדי להעמיד את כל פתרונות הראייה תחת קורת גג אחת.

     



    0 תגובות