בן גביר ליועמ"ש: "לחקור האם יש הסכמים סודיים בין רע"מ לימינה"

    ישראל רובין No Comments on בן גביר ליועמ"ש: "לחקור האם יש הסכמים סודיים בין רע"מ לימינה"

    יו"ר עוצמה יהודית בן גביר במכתב ליועמ"ש מנדלבליט, דורש לבדוק האם ישנם הסכמים מול רע"מ המוסתרים מהציבור, לאור דבריו של ר"ע רהט כי "יש הסכמים לא חתומים מתחת לשולחן. אני אופטימי שלא יהרסו"

    צילום: פלאש 90
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קואלייצת השמאל – ערבים. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פנה היום (שני) במכתב ליועמ"ש אביחי מנדלבליט והתריע כי ייתכן וישנם ההסכמים קואליציוניים שנערכו בין יש עתיד וימינה לרע"מ שאינם חתומים.

    ח"כ בן גביר ביקש מהיועמ"ש: "חייבים לחקור אם לא נעשו הסכמים מתחת לשולחן".

    במכתבו מזהיר ח"כ בן גביר: "ייתכן וישנם ההסכמים קואליציוניים שנערכו בין יש עתיד וימינה לרע"מ, שאינם חתומים והם "מתחת לשולחן", כדברי ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן ברדיו גלי ישראל".

    ח"כ בן גביר הוסיף במכתבו: "אני בטוח שאין צורך להזכיר שהסכמים קואליציוניים מחויבים בפרסום ואינם יכולים להיות מוסתרים מעיני הציבור, האמירה של ראש עיריית רהט המתראיין לרדיו גלי ישראל בתור "איש רע"מ" מחויבת בדיקה בכל הכלים המשפטיים האם באמת נחתמו הסכמים גלויים יחד עם הסכמים מוסתרים.

    ח"כ בן גביר ציין במכתבו קישור לפרסום דבריו המלאים של ראש עיריית רהט וקישור לפרסום ברשת הטוויטר של גלי ישראל: "ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, איש רעמ, למתי טוכפלד: "יש הסכמים לא חתומים מתחת לשולחן. אני אופטימי שלא יהרסו ויתנו מענה ולא הריסות. אני לא יכול לפרט אבל יש הבנות, המטרה להגיע להסדר".



    0 תגובות