גבול ירדן: סוכלה הברחת אמצעי לחימה מתקדמים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on גבול ירדן: סוכלה הברחת אמצעי לחימה מתקדמים

    יחידת מגן של משטרת ישראל סיכלו אתמול בשיתוף לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול וכוחות צה״ל והמערך האווירי של משטרת ישראל הברחת אמל"ח מגבול ירדן | במהלך הפעילות נתפסו למעלה מ-20 כלי נשק שונים ומתקדמים לפעילות חבלנית עוינת ביהודה ושומרון

    מסוק משטרתי בפעילות המעצר אמש צילום: דוברות המשטרה
    20:53
    23.04.24
    מנחם טוקר No Comments on משלושה יוצאים שניים: הקלידנים בפרק חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לוחמי משטרת ישראל ומשמר הגבול, בשיתוף כוחות צה״ל והמערך האווירי של משטרת ישראל סיכלו אתמול בלילה הברחה של אמצעי לחימה מגבול ירדן. שלושת המבריחים נעצרו ובחיפוש עליהם נתפסו: עשרה רובי קלאצ'ניקוב, חמישה רובי צלפים, שני רובי m16, וארבעה אקדחים. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

    לוחמי יחידת מג״ן הפועלים לסיכול הברחות מגבולות הדרום עם מצרים וירדן סיכלו אתמול בשיתוף לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול וכוחות צה״ל והמערך האווירי של משטרת ישראל הברחת אמל"ח מגבול ירדן, במהלך הפעילות נתפסו למעלה מ-20 כלי נשק שונים ביניהם רובי צלפים ותתי מקלעים אשר יועדו להפצה בתוך הארץ ובשטחי אזור יהודה ושומרון.

    שלושת המבריחים אשר ניסו להימלט מהכוחות, נעצרו בתום מרדף ממושך של הכוחות בסמוך לגדר הגבול ובעומק השטח. במהלך הפעילות נפצעו מירי שבוצע בפעילות לוחם מילואים ואחד המבריחים, אלה פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. שאר העצורים הועברו ליחידת מג״ן לחקירה והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

    כזכור, אך לפני מספר שבועות סיכלה היחידה שני ניסיונות הברחה נוספים של עשרות רובים ואקדחים מגבול ירדן אשר אף הם יועדו על פי ההערכה להפצה בארץ ובגדה ואשר יועדו לשימושים פליליים ולפעילות חבלנית עוינת.

    מדוברות המשטרה נמסר כי

    ,

    דוברות המשטרה

    הברחת כלי נשק מבסיס צה"ל

    דוברות המשטרה

    משטרת ישראל תמשיך את פעילותה במישור הגלוי והסמוי תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת לסכל הברחות מכל סוג שהוא מגבולות הדרום.



    0 תגובות