"הלוואי שליברמן ידאג לאזרחים כמו שהוא דאג למשפחתו"

    חדשות קול חי No Comments on "הלוואי שליברמן ידאג לאזרחים כמו שהוא דאג למשפחתו"

    סגן שר החוץ לשעבר דני איילון בראיון במהדורת הבוקר ב"קול חי": "נקודת התורפה של הממשלה הזאת. "מבחינת השמאל הליברלי שלטון החוק יושרה מלחמה בשחיתות וטוהר המידות חשובים להם. מתנהלים בצביעות שאין כמוה, כשהם מביאים אדם כמו ליברמן למשרד האוצר" | ראיון ישיר וציני שלא חוסך בביקורת

    דני איילון צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    .דני איילון לשעבר סגן שר החוץ ושגריר ישראל בארצות הברית בראיון לבצלאל קאהן בקול חי התייחס לממשלת השמאל המוקמת בשיתוף פעולה עם מפלגות ימין ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור (איווט) ליברמן, עליו מתח איילון ביקורת חריפה.

    את דבריו פתח איילון הדבר הכי חמור שמצביע על נקודת התורפה של הממשלה הזאת. "מבחינת השמאל הליברלי שלטון החוק יושרה מלחמה בשחיתות וטוהר המידות חשובים להם. מתנהלים בצביעות שאין כמוה, כשהם מביאים אדם כמו ליברמן למשרד האוצר. הווא אומר, שאין כאן אידאולוגיה או ערכים אלא מה שמשרת אותך. זו פשיטת רגל".

    איילון הוסיף בציניות מושחזת ואמר כי יתכן וישראל תרוויח מהעובדה כי ליברמן מתחיל לשמש כראש ממשלה כי אם הוא יעשה באוצר וידאג לישראל כפי שהוא עשה למשפחתו כמו שהוא דאג לכאורה וניהל כספים היטב במיליוני שקלים לביתו הצעירה ולנהג שלו".

    מבחינה מדינית אמר איילון כי לא נראה לו התעוררות מדינית משום שהוא מעריך ומוקיר את גדעון סער -שר המשפטים מאוד. "אני כי הוא איש ימין טהור ואידאולוג, הוא לא יאפשר מבחינה מדינית שהממשלה הזאת תהפוך לשמאל מדיני.

    סגן שר החוץ לשעבר מרגיע את החשש משינוי מדיני אך מעריך שיתכנו שינויים. "ביבי לא פחד להיכנס לוויכוחים פומביים עם הממשל בארצות הברית ולכן הממשל הנוכחי שמחים שנתניהו יורד מהבמה". הם יקבלו את בנט בזרועות פתוחות בכבוד השמור רק למנהיגי שמאל. הפלסטינים גם הם לא יעשו שום דבר וימשיכו במטרת העל שלהם לגרש אותנו אמר איילון.



    0 תגובות