דרעי: "בנט לא דיבר איתי ואין טעם שיעשה זאת, אינני מעוניין"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on דרעי: "בנט לא דיבר איתי ואין טעם שיעשה זאת, אינני מעוניין"

    יו"ר ש"ס תוקף את הממשלה החדשה ואומר בראיון ל'קול חי' כי הוא איננו מעוניין בקשר עם ראש הממשלה: "בנט לא דיבר איתי ולא כדאי לו להתקשר. חבל לו על הטלפון. לא מעוניין לפגוש אותו ולא שום קשר איתו"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי מצהיר כי הנציגים החרדים יחרימו את היועצים החרדים שישתפו פעולה עם הממשלה החדשה: "קיבלנו החלטה חד-משמעית של כל הח"כים החרדים: לא נשתף פעולה עם יועצים חרדים שינסו לייצר לגיטימציה לשרי הממשלה מול הציבור שלנו. לא נעבוד איתם יותר ונוקיע אותם. זה מאבק כלל ציבורי".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אמר דרעי: "הכל אישי אצל סער, בנט וחבריהם. כשאני הייתי בקבינט של שמיר ורבין, חלקם עוד היו בצבא, או עיתונאים, או 'אמא של שבת' בגן. כל מה שהניע אותם זה רק מניעים אישיים. לא מובן עד כמה הם מוכנים לבגוד בארץ ישראל".

    "נכון שיכולנו לעשות דברים אחרת", אומר דרעי, "אבל שיהיה ברור: מי שאשם בפירוק הממשלה הקודמת, הוא בני גנץ שלא טיפל ולא פיטר את אבי ניסנקורן ברגע שהתחיל לתקוף את ראש הממשלה נתניהו מתוך הממשלה".

    דרעי נשאל אם שוחח עם ראש הממשלה החדש וענה: "ראש הממשלה בנט לא דיבר איתי ולא כדאי לו להתקשר. חבל לו על הטלפון. לא מעוניין לפגוש אותו ולא שום קשר איתו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אחרי שד-רעי כבר הגיע למסקנה שטעה בכך שלא לחץ להעמיד בראש מחנה הימין מועמד אחר.
      לשונו שוב נתחבת לתחת אותה ליקק בשנים האחרונות.
      מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק מהלכים אלו מקדמים את האינטרסים החרדיים?