רכסים בהוקרה לעשייה וההתנדבות בתקופת הקורונה

    ארי טננבוים No Comments on רכסים בהוקרה לעשייה וההתנדבות בתקופת הקורונה
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאורך כל תקופת הקורונה, היישוב החרדי רכסים, היווה מודל באופן ההתנהלות של הרשות במאבק בנגיף הקורונה. עתה עם ההכרזה על סיום כלל מגבלות הקורונה, התקיים טקס מיוחד ראשוני מסוגו ביישובים החרדים, הוקרה לעובדים ולמתנדבים על הפעילות שלהם בתקופת הקורונה ביישוב רכסים.

    במהלך הטקס חולקו 100 תעודות הוקרה, לעובדים ומתנדבים, שנטלו חלק במאמץ המשותף בעת המאבק בנגיף הקורונה בשנה האחרונה. את הכנס הנחה תושב היישוב הרב אילן בוזגלו, שסיפר על הסיוע האישי שקיבל בעת שהוא ובני משפחתו חלו בקורונה.

    ראש המועצה הרב דן כהן, שיבח את שיתוף הפעולה בין כלל הגורמים משרדי הממשלה, כוחות ההצלה, המשטרה, פיקוד העורף, ארגוני ההתנדבות שביחד עם עובדי המועצה, השכילו לשלב ידיים ולהצליח במיגור הנגיף ביישוב: 'רוח ההתנדבות חברה לרוח העשייה ויחדיו בחסדי שמים, הצלחנו לשמור על החיים של התושבים'.

    סגן ראש המועצה הרב יצחק רייך, הודה למתנדבים ולעובדים המסורים. לראש המועצה ולמנכ"ל המועצה על הניהול המופתי בכל תקופת משבר הקורונה, בכל ההיבטים החינוכיים, הבריאותיים וכלל הצרכים של הקהילה.

    מנכ"ל המועצה הרב יוסף חיים קקון, הדגיש את החשיבות של הקשב שגילו העובדים במועצה לצרכי התושבים. מה שתרם רבות להצלחה של רכסים בכל התקופה.

    במהלך האירוע, הוקרן סרטון קצר, ובו תמצית של הפעילות של המועצה ושל המתנדבים הרבים. פעילות שנעשתה מתוך ערבות הדדית ומטרה משותפת, של הצלת חיים ומיגור הנגיף.

    קרדיט מועצת רכסים



    0 תגובות