אייכלר מתריע: "הדרת אוכלוסייה שלמה תהיה בכל התחומים"

    איתי גדסי No Comments on אייכלר מתריע: "הדרת אוכלוסייה שלמה תהיה בכל התחומים"

    ח"כישראל אייכלר מתריע ותוקף את השרות זנדברג ומיכאליעל כוונתם לפתוח תחבורה ציבורית בשבת ולדיר את החרדים מהנחלים

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מתקפה כנגד כוונות ממשלת השמאל: ח"כ ישראל אייכלר ע הגיב על הכרזתה של שרת איכות הסביבה תמר זנדברג ושרת התחבורה מיכאלי, לפרוץ את קדושת השבת והצניעות בישראל.

    לדברי אייכלר, "שוב אנו עדים לשיטת הקומוניזם הקורא לחושך אור ולאור יקראו חושך. לאפליה והדרה ומלחמה, יקראו צדק שוויון ושלום. לכל עוול ועושק יקראו תיקון עולם".

    אייכלר הוסיף ותקף, "ממשלת ההונאה והרוע, דורסת בגלגלי המהפכה, את כל זכויות האדם וערכי היהדות. הכל בשם ה"נאורות והשוויון".

    גם על דבריה של זנברג הגיב אייכלר ואמר, "הדרת שומרי המצוות, מכל נחלי הארץ אין כניסה ליהודים, השומרים על גדרי הצניעות היהודית כהלכה. כמוה הניסיון להפעיל תח"צ בשבת, בשעה שבימות החול מתעללים בנוסעים בתחנות עמוסות בהמתנה בכיליון עיניים לאוטובוס שאינו מגיע".

    ההדרה של הציבור הדתי לא תעצר בנחלים מבהיר אייכלר, "גירוש היהודים החרדים מנחלי הארץ ודיכוי משתמשי התח"צ, ממחיש לנו את כוונותיה של הממשלה הרעה. הדרת אוכלוסייה שלמה של אזרחי ישראל לא תהיה רק באוטובוסים ובמעיינות ונחלים, אלא בכל תחומי החיים".

    לכן מבהיר אייכלר, "אסור לאפשר את נשיאת שם השוויון להדרה אכזרית שכזו. נעשה ככל שביכולתנו להילחם בכל בכלים הפרלמנטריים העומדים לרשותנו, כדי לחשוף את מזימות משטר הכפייה החילוני בכל החזיתות".



    0 תגובות