פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של 'קול חי'
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    Rubin Dak 7290014745414_6928875 - LowRes'הוד לבן' מבית 'עוף טוב' הודיעה על מחירי מבצע לרגל ההשקה של סדרת השניצלים החדשה מתוצרתה, בכשרות המהודרת של 'בד"צ מהדרין בראשות הגר"א רובין', הסדרה הכוללת 3 מוצרים (שניצל ביתי מעודן, שניצל דק ענק וחטיפי שניצל לילדים בצורות) יימכרו במחירים המוזלים, עד כ"ד באלול (30.8.13).

    יש חגיגהרשת 'יש' יוצאת שוב במבצעי 'יש חגיגה' – שבוע מבצעים עד יום חמישי הקרוב (ט' באלול). במסגרת המבצעים יימכרו למחזיקי כרטיס אשראי 'יש' שפע של מוצרים במחירים נמוכים במיוחד.

    שמרית - משפר אפייה טבעי חדש (צילום אווירה - ארז בן-שחר)'פאקא תעשיות', יצרנית 'שמרית' מרחיבה את סדרת מוצרי 'שמרית' ומשיקה משפר אפייה מחומרים טבעיים. משפר האפייה הטבעי של 'שמרית' הינו, לדברי החברה, היחיד שעשוי חומרים טבעיים ומכיל גם ויטמין C כמסייע למרקם הבצק. המשפר מיועד להכנה ביתית של בצקים ומאפי שמרים ומתאים לשימוש בשילוב כל סוגי השמרים, הן הטריים והן היבשים.

    חברת 'עלית' העניקה 25,000 ש"ח לקניות לשנה שלמה לזוכה במבצע הקיץ – "קניות לשנה שלמה". המבצע, שהזמין את הציבור לשלוח מעטפות המכילות 20 אריזות של 'שוקולד פרה' מסומן בחברה כהצלחה. לדברי שי חגואל, מנהל שיווק שוקולד בחטיבת תענוג והנאה בקבוצת 'שטראוס': "המבצע הצליח להניע לפעולה טווח גילאים רחב ומהר מאוד נפתיע עם מבצעים נוספים ואינטראקטיביים".

    yahz zabarr'סלטי צבר' משיקה מגוון רחב של חומוס וסלטים בכשרות 'בד"ץ העדה החרדית'. מהחברה נמסר כי המותג 'צבר' מתאפיין בבחירת חומרי גלם איכותיים, מרכיבים ייחודיים וצוות טכנולוגים מומחה. שוק הסלטים בישראל מגלגל כ- 750 מיליון ₪ בשנה על פי נתוני סטורנקסט, ומייצר כ-32,000 טון סלטים. ישראלים אוהבים לאכול חומוס. מכירות החומוס בישראל מהוות כמעט מחצית מכלל מכירות הסלטים. הישראלי הממוצע צורך 8 ק"ג חומוס בשנה. מכירות צבר הן כ- 40% מכלל המכירות בקטגוריה

    shpineapple6packsidedemo'בירה שנדי' משיקה טעם חדש: אננס שמצטרף לסדרת בירת הלאגר הכוללת את הטעמים: למון ליים, אפרסק ותפוח. הבירה החדשה, בכשרות מהודרת, הושקה במהדורה קייצית מוגבלת בבקבוקים של 330 מ"ל ומכילה 1.9% אלכוהול בלבד.

    מטרנה שנה חלומית'מטרנה' יוצאת במבצע הנושא פרס ראשון מפתיע: משכורת לשנה במתנה. מדובר ב 5,000 ₪ מדי חודש למשך שנה ובמגוון פרסים מדהימים נוספים. כניסה למבצע באמצעות רכישה ממגוון מוצרי 'מטרנה' המשתתפים במבצע, ומענה על 2 שאלות בטלמסר 03-6066600.

    Isomil+IsomilTaf_CMYK'אבוט ישראל' משיקה את 'סימילאק איזומיל' – פורמולה צמחית המכילה, לדברי החברה, הרכב מתקדם ובכשרות בד"צ העדה החרדית. הפורמולה החדשה לתינוקות פותחה על בסיס חלבון סויה המתעכל בקלות. במקביל 'סימילאק למהדרין' יוצאים במבצע לכבוד ראש השנה והחגים במסגרתו קונים פחית 'סימילאק למהדרין' 900 גרם, ומקבלים מארז משחק אקודו ידידותי לסביבה במחיר מיוחד.

    תמונה'האגיס' השיקה במסגרת סדרת 'הרך הנולד' את מגבוני "Natural Care". המגבונים מכילים תמציות אלוורה, קמומיל, ושמן שקדים ולדברי החברה הם מותאמים במיוחד לעורו הרך של התינוק. עוד מדגישים ב'האגיס' כי המגבונים מתאימים לעור רגיש, שומרים על רמת PH מאוזנת ואינם מכילים אלכוהול או בישום.

    'קבוצת בזק' דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה: ההכנסות הסתכמו בכ- 2.35 מיליארד שקלים והרווח התפעולי הסתכם בכ- 744 מיליון שקלים. שאול אלוביץ, יו"ר בזק מסר: "בתקופה זו של תחרות גוברת, המשכנו להשקיע ולשדרג את הצד השירותי, המוצרי והטכנולוגי בחברות הקבוצה, תוך שענף הסלולר מראה לאחרונה סימנים ראשונים של התייצבות. אנו ממשיכים בפריסת רשת הסיבים האופטיים, המקדמת את התשתית הטכנולוגית בישראל"

    לרגל פתיחת שנת הלימודים העמיד בנק 'מרכנתיל' קרן הלוואות למוסדות חינוך ובתי ספר, אשר תעניק הלוואות בתנאים נוחים ובריבית אטרקטיבית לצורך התארגנות לפתיחת שנת הלימודים ולשיפוצים במבני מוסדות החינוך ובסמוך אליהם. ההלוואות, עד סכום של 200,000 ₪ יינתנו בפריסה של עד שלוש שנים. ניסים דיין, מנהל אגף השיווק ב'מרכנתיל' מסר: "הנטל הכלכלי הרובץ על כתפיהם של מנהלי מוסדות החינוך לקראת פתיחת שנת הלימודים גבוה ביותר, ואנו מבקשים להקל על המוסדות ולאפשר ללומדים בהם מקום לימודים איכותי ומשופר כדי שיוכלו להתחיל את שנת הלימודים כראוי".

    'בנק ירושלים' יוצא בהלוואה לחגים ללקוחות כל הבנקים. ההלוואה בסכום של עד 50,000 ₪ תינתן בתנאים מיוחדים ללא ערבים וללא בטחונות תוך פריסה של עד 60 תשלומים.

    בIMG_0380שבוע שעבר, במעמד חגיגי, נחנך מקווה טהרה מפואר ביישוב כרם מהר"ל. המקווה הוקם ע"י 'המרכז הארצי לטהרת המשפחה בישראל'. באירוע שהתקיים בראשות רבנים אישי ציבור ותושבים רבים נשאו דברים: הגאון הגדול הרב מרדכי אוירבך שליט"א – נשיא 'המרכז הארצי לטהרת המשפחה', הרב חיים לוי מנכ"ל הארגון, רב המועצה הרב גבריאל סוראני וכן סגן שר הדתות הרב אליהו בן דהאן.



    0 תגובות