הרב חיות מאשים: "אף אחד לא יכול לדבר בשם כל משפחות הנספים"

    המהדורה המרכזית No Comments on הרב חיות מאשים: "אף אחד לא יכול לדבר בשם כל משפחות הנספים"

    הרב אביגדור חיות, אביו של ידידיה משה חיות ז"ל שנהרג באסון מירון בראיון ל'קול חי': "לא היינו מעורבים בשום תהליך, מבחינתי אין שום גוף שנקרא 'ועד המשפחות'. יש לנו סך הכל קבוצה שבה אנחנו מדברים בינינו לבין עצמנו. אין אף אחד שיכול היום לבוא ולומר אני מדבר בשם המשפחות, גם אני מדבר בשם עצמי בלבד"

    ידידיה ז"ל ואביו הרב אביגדור חיות יבלח"א
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אביגדור חיות, אביו של ידידיה משה חיות ז"ל שנהרג באסון מירון שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הקמת ועדת החקירה לאסון: "אנחנו מברכים על ועדת חקירה רק אם המטרה של היא טיפול מקצועי, אם המטרה שלה היא עריפת ראשים אז באמת חבל על ה-6 מיליון שקלים הללו, כי מציאת האשם לא תחזיר לנו את הנפטרים. אנחנו רק רוצים לדעת שננקטו כל האמצעים האפשריים על מנת שהאירוע הזה יתקיים בצורה טובה".

    לדבריו "אני מצפה תקום ועדת חקירה שתדע לטפל במשפחות ולא להשתמש בהן ככלי פוליטי, אם זו המטרה של הוועדה אז כל הכבוד – אם יש להם מטרות אחרות, אז חבל שעושים הון פוליטי על חשבון המשפחות".

    "אנחנו לא סומכים על שום ועדת חקירה כזו או אחרת, אנחנו מצפים לראות תוצאות", מדגיש חיות. "אנחנו מצפים שהוועדה תדע להכיל ולשתף את כל הגורמים האפשריים לדעת שאמת מדובר במקום קדוש ולהכיר את האופי של הציבור החרדי, אבל אם זו ועדה שקמה רק כדי להגיד 'הקמנו ועדה', אז אני לא חושב שזה יועיל לאף אחד ובאמת מראש חבל של המאמצים".

    חיות נשאל לגבי ועד המשפחות וכל ההודעות שיוצאות לתקשורת בשם משפחות הנספים: "לא היינו מעורבים בשום תהליך, מבחינתי אין שום גוף שנקרא 'ועד המשפחות'. יש לנו סך הכל קבוצה שבה אנחנו מדברים בינינו לבין עצמנו. מטבע הדברים מדובר ב-43 משפחות שהאופי שונה ביניהם ואין אף אחד שיכול היום לבוא ולומר אני מדבר בשם המשפחות, גם אני שאני מדבר איתך כרגע אני מדבר בשם עצמי בלבד".

    "אף אחד מטעם המדינה לא פנה אלינו עד עכשיו", אומר חיות.



    0 תגובות