נדחו הצעות אי אמון: עימות בין נתניהו לאלקין: "הממשלה הזו מסוכנת"

    אבי רבינא 1 Comment on נדחו הצעות אי אמון: עימות בין נתניהו לאלקין: "הממשלה הזו מסוכנת"

    מספר הצעות אי אמון בממשלה הוגשו ע"י הליכוד והמפלגות החרדיות – ההצעות נדחו ברוב של 59 נגד 50. השר אלקין תקף את יו"ר האופוזיציה במילים חריפות ובוטות, "מה שמשרת אותך הוא תמיד יהיה לגיטימי, ומה שיגרש אותך מהשלטו לא לגיטמי". נתניהו השיב לו, "מזגזג במהירות מבהילה ממפלגה למפלגה"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה מאז הקמת ממשלת השמאל בראשות בנט ולפיד, הגישו סיעות האופוזיציה מספר הצעות אי אמון הממשלה החדשה. ההצעות נדחו על ידי הקואליציה.

    ההצעה של סיעת הליכוד, "ממשלה שהוקמה בשקר ובהונאת הציבור ואין לה מנדט מהציבור" – נדחתה ברוב של 49 תומכים מול 60 מתנגדים.

    ההצעה של סיעות ש"ס ויהדות התורה, "כוונת הממשלה למחוק את זהותה היהודית של המדינה" – נדחתה ברוב של 50 תומכים מול 59 מתנגדים.

    השר המקשר בין הכנסת לממשלה זאב אלקין תקף בסיכום הדיון את יו"ר האופוזיציה ואמר: "כשמפגינים ליד המעון הרשמי שלך זה לא לגיטימי אבל כשאתה, בכספי מפלגה שולח בריונים לבית שלי כדי להעיר ילדה בת 5 בשעה 23:00 בלילה ולהפחיד אותה זה לגיטימי. כי בעיניך מה שמשרת אותך הוא תמיד יהיה לגיטימי, ומה שיגרש אותך מהשלטון הוא תמיד יהיה לא לגיטמי".

    אלקין סיים את דבריו ואמר לנתניהו, "אגב יכלה לקום ממשלה אחרת אם רק היית מזיז את עצמך לטובת אחד החברים במפלגתך"..

    ראש הממשלה לשעבר ח"כ בנימין נתניהו עלה לדוכן הגיב לדבריו של השר אלקין ואמר: "הדובר הקודם הוכיח את הכלל העתיק, כשאין לך טענה של ממש, הרם קולך. כולם יודעים עד כמה הדובר הקודם דואג למדינה ועד כמה הוא דואג לעצמו".

    נתניהו תקף את הזיגזג הפוליטי של אלקין ואמר, "הוא מדלג בקלילות מבהילה ממפלגה למפלגה למפלגה. הבעיה היא לא אם הממשלה הזו היא לגיטימית, הבעיה עם הממשלה הזו היא שהיא מסוכנת ולכן אנחנו נפיל אותה הרבה יותר מוקדם ממה שאתם חושבים".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין על ביבי בעולם הוא עוד יחזור